Vi som temper

Rart spørsmål ... Men er det normalt at tempen stiger når man evt skulle ha hatt mens ?

Stiger som oftest rett før mens ja :) Ikke rart spørsmål her inne foresten [emoji23] Er man ikke gravid så synker temp etter el og hoppet opp rett før mens som oftest

Stiger som oftest rett før mens ja :) Ikke rart spørsmål her inne foresten [emoji23] Er man ikke gravid så synker temp etter el og hoppet opp rett før mens som oftest

Men jeg tok testen etter jeg hadde stått opp og vært oppe en liten stund så den blir jo feil uansett :rolleyes: Så da kan ikke tempen være 37 når jeg har vært våken i nesten 30 min ell over-. Var vist for trøtt i stad så tenkte ikke mer over det at jeg må teste når jeg akkurat har våkna ikke etter å ha vært våken en stund :laughing002 Så da blir det mindre enn 37 vell?

Men jeg tok testen etter jeg hadde stått opp og vært oppe en liten stund så den blir jo feil uansett :rolleyes: Så da kan ikke tempen være 37 når jeg har vært våken i nesten 30 min ell over-. Var vist for trøtt i stad så tenkte ikke mer over det at jeg må teste når jeg akkurat har våkna ikke etter å ha vært våken en stund :laughing002 Så da blir det mindre enn 37 vell?

Ah da er de null poeng å tempe, ville bare latt helt være da så du slipper tenke for mye. ...Ja den tempen er nok rimelig feil! Tempen stiger å blir feil så fort du reiser deg opp av sengen og/eller vært våken litt..... Ikke noe poeng og plotte inn denne dessverre. Må tempen så fort man våkner, jeg har på alarm hver dag. Har du fått med deg at du i tillegg må tempe til samme tid hver morgen? Minimum 3 timers søvn , helst ca samme mengde søvn hver natt for at det skal bli mest mulig riktig? Du kan heller ikke drikke noe alkohol, gir feil temp dagen etter uansett mengde...

Ah da er de null poeng å tempe, ville bare latt helt være da så du slipper tenke for mye. ...Ja den tempen er nok rimelig feil! Tempen stiger å blir feil så fort du reiser deg opp av sengen og/eller vært våken litt..... Ikke noe poeng og plotte inn denne dessverre. Må tempen så fort man våkner, jeg har på alarm hver dag. Har du fått med deg at du i tillegg må tempe til samme tid hver morgen? Minimum 3 timers søvn , helst ca samme mengde søvn hver natt for at det skal bli mest mulig riktig? Du kan heller ikke drikke noe alkohol, gir feil temp dagen etter uansett mengde...

Jeg drikker aldri :hilarious: har ikke drukket sidn 2014.
Men hvor mye skal man plusse på når man temper under armen (armhulen) ?

Å tempe under armen fungerer veldig dårlig. Anbefaler vaginal twmping isteden :) går an å ta temp i munn også, men det er også mer ustabilt enn vaginalt/rektalt. :)

Å tempe under armen fungerer veldig dårlig. Anbefaler vaginal twmping isteden :) går an å ta temp i munn også, men det er også mer ustabilt enn vaginalt/rektalt. :)

Da må vi kjøpe en temp til, siden både jeg og samboer bruker samme :D Da er det bedre å ha hver våres :p

Tok tempen i morges og håpet datt regelrett med i avgrunnen. 9 Dpo, hadde bestemt meg for å ikke teste, men... [emoji117][emoji849][emoji118] Testetøs.... Innbilte meg at at jeg så en skygge, hvilket jeg aldri har fått på Babyplan sine før. Selvfølgelig betyr dette bensin på gløra for tøsa, så måtte jo bare ta en CB early, og nå tror jeg ikke det jeg ser... [emoji15][emoji44]
Kan det virkelig være sant, og kan dette gå bra med så dårlig temp?
b98c2f851a76d62742a6372f565d99e5.jpg
381b43a8d6dc2a642c28e5315e77bc5d.jpg

Usikker, du burde tempe enten i munnen eller vaginalt. Armhule blir for usikkert. På temping er det så små marginer som kan telle mye. Bestilt deg ny temp måler ?

Er nok vanskelig å svare deg på temp da med vanlig måler dessverre,blir veldig feil margin :/

Da får jeg ta temp en pause til jeg får kjøpt en til temp :) hadde egentlig tenkt å ta med temp måler når jeg først var ikke på billigetester.no. Men da kjøpte jeg bare tester :hilarious:

Her er jeg ikke enig. «Normal» kurve er lavere temp før el, gjerne med et fall like før el.
Etter el stiger tempen, og som regel holder den seg høy til like før mens, da den dropper. Er man gravid, holder visst tempen seg høy, og for noen stiger den videre (trifasisk kurve).

Typiske kurver fra meg:

IMG_0061.jpg

IMG_0062.jpg

What ? Er det varmen på soverommet som tuller med meg eller? (Varmere enn i går her,kjenner meg veldig varm) Klarer ikke helt tro på den der[emoji85] 36,76 , første tempene etter el er tatt på hytta hvor det er bedre lufting en hjemme , den i går var også tatt hjemme
IMG_7655.jpg

Last edited:
Etter dagens temp så må jeg nok bare innse at EL kom på cd 14.. og sex på cd 10, så da gikk det nok ikke denne gang.
Screenshot_20180717-064536_FF%20Mobile.jpg

Tok bort EL testene, så forsvant den stripete linjen. Sank mye den tempen idag.
Screenshot_20180717-094614_FF%20Mobile.jpg

Etter dagens temp så må jeg nok bare innse at EL kom på cd 14.. og sex på cd 10, så da gikk det nok ikke denne gang.Vis vedlegget 267093

Hva er grunnen til de hule prikkene på CD 13 og 14? Hvis tempingen disse dagene ikke er helt korrekt og at tempen egentlig var høyere så stemmer jo det med El-testene dine. Fortsatt en mulighet at dere traff da :)

Hva er grunnen til de hule prikkene på CD 13 og 14? Hvis tempingen disse dagene ikke er helt korrekt og at tempen egentlig var høyere så stemmer jo det med El-testene dine. Fortsatt en mulighet at dere traff da :)
Jeg sov dårlig de nettene,æ. Tempen er riktig, men trykket på sleep deprived.

Back
Topp