Vi som temper

Beste er og tenke litt negatift så ein ikkje treffer veggen ved og være så positiv.

Føler i grunn jeg har vært negativ i 4 av 5 måneder nå :hilarious:
Vil gjerne ha håp, men kjenner at jeg ikke har noe, så da får man bare krysse fingrene for neste pp :p

IMG_20180715_065534.png

Tempen litt opp i dag, men ikke noe å skryte av. Men hvis jeg skal prøve å være forsiktig optimist, så må jeg si at hvis jeg ser bort i fra tempen de dagene jeg har fått for lite søvn, drukket vin og slike ting, så har vel trolig kurven ligget i nedre skikte hele veien. Vet heller ikke om coverline også i utgangspunktet skulle vært litt lengre ned. Men spiller i grunn liten til ingen rolle.
Hadde ikke trodd jeg skulle ha så store vansker med å få tempet til samme tid hver dag, men på grunn av varmen har bikkja villet fly ut og inn flere ganger om natta :confused:
Håper jeg får en mer korrekt målt kurve neste PP.

1D721280-0E3D-4B8D-891E-30754E32CCAE.jpeg

Har ikkje Temp til og skryte av. Skal det være tegn på gravid må den over 36,80. For det har det vist dei 4 siste svangerskap som har godt til grunne.

Så da får det opp etter jeg har fylt ut for en mnd??:)

Hvordan få ff appen til og telle dpo når streken endelig kommer? Sist pp så fikk jeg bare kryss, ikke noe dpo telling.

Ikke noen som jeg vet om. Det kom av seg selv når krysset kom....

Gratisversjon teller dpo i kalenderen, ikke på charten. Betalversjon viser også chart for hele perioden (også frem i tid) og gir farger som indikerer neste el og mens.

Last edited:
Noen av dere flinke tempere som kan si om jeg bare må gi opp siden tempen sank i dag?

Det der vil jeg si er innenfor normal variasjon. For tidlig for mens-dipp etter min erfaring. Og husk at det er variasjon over tid som er viktig her, én temp sier lite, mens trenden over flere dager betyr noe. I dpo-dagene er det vanskelig å lese noe utav tempen før man nærmer seg ikm.

Gratisversjon teller dpo i kalenderen, ikke på charten. Betalversjon viser også chart for hele perioden (også frem i tid) og gir farger som indikerer neste el og mens.

Jeg har gratis versjonen, men min har telt Dpo i charten og vist farger for mens, EL og Dpo... :bored:

Last edited:
Våknet 2 timer etter jeg vanligvis pleier å tempe, glemte slå på alarmen. Da var den på 36,60 , er 6 dpo, ikke veldig optimistisk kjenner jeg :/ må jo over 36.80 for å være noe håp

Våknet 2 timer etter jeg vanligvis pleier å tempe, glemte slå på alarmen. Da var den på 36,60 , er 6 dpo, ikke veldig optimistisk kjenner jeg :/ må jo over 36.80 for å være noe håp
Samme her og må opp i 36,80. men den holder seg rundt 36,60 her. Kva skal me gjera for å få den opp i temp.

Det der vil jeg si er innenfor normal variasjon. For tidlig for mens-dipp etter min erfaring. Og husk at det er variasjon over tid som er viktig her, én temp sier lite, mens trenden over flere dager betyr noe. I dpo-dagene er det vanskelig å lese noe utav tempen før man nærmer seg ikm.
Så bra [emoji4] den var nøyaktig det samme i dag 36,77 så den har iallefall ikke gått ned prøver å ta livet med ro, men ikke så lett når man vil så gjerne[emoji849]

Back
Topp