Vi som temper

IMG_1311.jpg


Ser ganske grei ut foreløpig. Har virkelig lagt inn aksjer denne gangen [emoji4]
 
Og der forsvant alt håpet for denne pp :(

IMG_20180714_061211.png
 
Her tror ikke jeg el vært, ihht kurven. Tror ikke du får kryss på noen dager ennå, men fortsett å legge inn aksjer! Evt må du overstyre når appen setter el, hvis du stoler på el-testene.
Ingen kryss idag heller, så har vell ikke hatt EL denne pp.
 
Ingen kryss idag heller, så har vell ikke hatt EL denne pp.

Jo, nå fikk du jo hopp! Jeg tolker det slik:
Enten er de to lave tempen CD 13 og 14 feil, og du hadde el før den første stigningen (CD 11), eller så har du hatt el på CD 14.

Krysset kommer ikke før tidligst i dag, hvis du nå får høy temp, men trolig i morgen. Du må ha tre høye temper for å få kryss, og da setter den krysset tilbake i tid.

Men jeg lurer på hvordan du temper - er det i munnen? Det kan tyde på at du ikke kan stole helt på tempene dine, kurven er ihvertfall ikke entydig. Vil anbefale vaginalt fra neste pp.
 
Jo, nå fikk du jo hopp! Jeg tolker det slik:
Enten er de to lave tempen CD 13 og 14 feil, og du hadde el før den første stigningen (CD 11), eller så har du hatt el på CD 14.

Krysset kommer ikke før tidligst i dag, hvis du nå får høy temp, men trolig i morgen. Du må ha tre høye temper for å få kryss, og da setter den krysset tilbake i tid.

Men jeg lurer på hvordan du temper - er det i munnen? Det kan tyde på at du ikke kan stole helt på tempene dine, kurven er ihvertfall ikke entydig. Vil anbefale vaginalt fra neste pp.
Temper vaginalt. Men på cd 11,12 og 13 så sov jeg ikke skikkelig hele natten, og våknet mange ganger, men sov 3 sammenhengde timer før temp. Vi får se om det kommer noe kryss framover.
 
Back
Topp