Rosalia
Elsker forumet
Rart spørsmål ... Men er det normalt at tempen stiger når man evt skulle ha hatt mens ?
Stiger som oftest rett før mens ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rart spørsmål ... Men er det normalt at tempen stiger når man evt skulle ha hatt mens ?
Stiger som oftest rett før mens jaIkke rart spørsmål her inne foresten [emoji23] Er man ikke gravid så synker temp etter el og hoppet opp rett før mens som oftest
Så da blir det mindre enn 37 vell?Men jeg tok testen etter jeg hadde stått opp og vært oppe en liten stund så den blir jo feil uansettSå da kan ikke tempen være 37 når jeg har vært våken i nesten 30 min ell over-. Var vist for trøtt i stad så tenkte ikke mer over det at jeg må teste når jeg akkurat har våkna ikke etter å ha vært våken en stund
Så da blir det mindre enn 37 vell?
Ah da er de null poeng å tempe, ville bare latt helt være da så du slipper tenke for mye. ...Ja den tempen er nok rimelig feil! Tempen stiger å blir feil så fort du reiser deg opp av sengen og/eller vært våken litt..... Ikke noe poeng og plotte inn denne dessverre. Må tempen så fort man våkner, jeg har på alarm hver dag. Har du fått med deg at du i tillegg må tempe til samme tid hver morgen? Minimum 3 timers søvn , helst ca samme mengde søvn hver natt for at det skal bli mest mulig riktig? Du kan heller ikke drikke noe alkohol, gir feil temp dagen etter uansett mengde...
har ikke drukket sidn 2014.Jeg drikker aldrihar ikke drukket sidn 2014.
Men hvor mye skal man plusse på når man temper under armen (armhulen) ?
Å tempe under armen fungerer veldig dårlig. Anbefaler vaginal twmping istedengår an å ta temp i munn også, men det er også mer ustabilt enn vaginalt/rektalt.
![]()
Jeg drikker aldrihar ikke drukket sidn 2014.
Men hvor mye skal man plusse på når man temper under armen (armhulen) ?
Usikker, du burde tempe enten i munnen eller vaginalt. Armhule blir for usikkert. På temping er det så små marginer som kan telle mye. Bestilt deg ny temp måler ?

Nei, ikke ennå. Men får kjøpe en om ikke lenge![]()
Er nok vanskelig å svare deg på temp da med vanlig måler dessverre,blir veldig feil margin :/

Det fant jeg ikke, hvor står det?
Stiger som oftest rett før mens jaIkke rart spørsmål her inne foresten [emoji23] Er man ikke gravid så synker temp etter el og hoppet opp rett før mens som oftest
What ? Er det varmen på soverommet som tuller med meg eller? (Varmere enn i går her,kjenner meg veldig varm) Klarer ikke helt tro på den der[emoji85] 36,76 , første tempene etter el tatt på hytta med bedre lufting, den i går var også tatt hjemme Vis vedlegget 267090
Etter dagens temp så må jeg nok bare innse at EL kom på cd 14.. og sex på cd 10, så da gikk det nok ikke denne gang.Vis vedlegget 267093
Jeg sov dårlig de nettene,æ. Tempen er riktig, men trykket på sleep deprived.Hva er grunnen til de hule prikkene på CD 13 og 14? Hvis tempingen disse dagene ikke er helt korrekt og at tempen egentlig var høyere så stemmer jo det med El-testene dine. Fortsatt en mulighet at dere traff da![]()
Da kommer 2 streker no daWhat ? Er det varmen på soverommet som tuller med meg eller? (Varmere enn i går her,kjenner meg veldig varm) Klarer ikke helt tro på den der[emoji85] 36,76 , første tempene etter el er tatt på hytta hvor det er bedre lufting en hjemme , den i går var også tatt hjemme Vis vedlegget 267090