lusemus 71
Forumet er livet
Eg heller forstår ikkje.Blæ skjønner ingenting, redd det ikke er sjans denne gangen :/ Aksjer kl 11 søndag, han orker ikke i går. Tempen burde jo opp ikke ned :/ Vis vedlegget 262234Vis vedlegget 262235
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg heller forstår ikkje.Blæ skjønner ingenting, redd det ikke er sjans denne gangen :/ Aksjer kl 11 søndag, han orker ikke i går. Tempen burde jo opp ikke ned :/ Vis vedlegget 262234Vis vedlegget 262235
Der er eggløsning gitt. Wow
Vis vedlegget 262246
Detta har ikkje jeg fått før den røde streken. Har jeg gjort noe ?
Da satser me på GULLEGGETJa, ingen tvil om det! Har tempet 3 pp før, men dette er første med medisiner, og har ALDRI fått er sånt brått hopp før[emoji1317]

Får håpe det men har fått krysset på 3 dpo før.Kanskje ff går ut ifra at du har EL i morgen?[emoji4]
Der kom den[emoji320][emoji1319]Vis vedlegget 262374
Hm, detta var ikkje godt og tolke.
Hmm, rart ff er så sikker på EL her egentlig. Syns ikke det er noe skille før og etter krysset [emoji20] Pleier du ha lange sykluser?
Det synes ikke jeg heller. Den så sånn her ut sist gang og da var den på 37 . Men den har vært på alt fra 28-44.
Vis vedlegget 262427
Vis vedlegget 262428
Dette er min første syklus hvor jeg temper, og jeg synes det er veldig vanskelig å tolke målingene.
Skal jeg egentlig se overse ringene og fokusere på de hel-blå prikkene?
Når gir FF de røde strekene? Er den vertikale streken dagen for eggløsning? Og den horisontale streken vil vi helst ligge over etter eggløsning? Har jeg forstått ting riktig?
Jeg tror jeg hadde eggløsning på mandag. EL-testen ble nesten positiv på søndag før den ble negativ.
I går og i dag har jeg vært skikkelig frossen. Jeg har aldri lagt merke til det i tidligere sykluser. Er det flere som blir frossenpinner etter eggløsning?
Blå prikker har du Tempa til rett tid og hule er ikkje Tempa til rett tid.Vis vedlegget 262428
Dette er min første syklus hvor jeg temper, og jeg synes det er veldig vanskelig å tolke målingene.
Skal jeg egentlig se overse ringene og fokusere på de hel-blå prikkene?
Når gir FF de røde strekene? Er den vertikale streken dagen for eggløsning? Og den horisontale streken vil vi helst ligge over etter eggløsning? Har jeg forstått ting riktig?
Jeg tror jeg hadde eggløsning på mandag. EL-testen ble nesten positiv på søndag før den ble negativ.
I går og i dag har jeg vært skikkelig frossen. Jeg har aldri lagt merke til det i tidligere sykluser. Er det flere som blir frossenpinner etter eggløsning?
Her er det jo et tydelig skille. Håper du enten får mensen eller to streker snart da, så får du litt mer oversikt
Enig i at det ser ut som EL var på mandag. Du har et temp-hopp tirsdag. Ff vil ha tre dager på rad med økt temp før den gir deg kryss. Når krysset kommer betyr den vertikale linjen EL-dag, og den horisontale linjen er din «cover-line», altså tempen du må over for å se at du har hatt EL. Denne er forskjellig fra person til person. Hos meg er den 36.15, men det tror jeg er ganske lavt ift mange.
Når det gjelder hule prikker kommer dette enten av at du har tempet til en annen tid, eller at du har krysset av for f.eks. «Sleep deprived». Disse målingene legger ff mindre vekt på, så du trenger ikke tenke på det. Du får en jevnere kurve ved å tempe til samme tid hver dag, og på samme sted (spesielt hvis du temper i munnen). Men stort sett går det an å se når man har hatt EL med en litt ujevn kurve også.
Når det gjelder frossenheten har jeg ikke noe godt svar. Det er et så stort hav av symptomer folk opplever i dpo-dagene, og det er sikkert normalt [emoji28][emoji4]
Takk for svar.Blå prikker har du Tempa til rett tid og hule er ikkje Tempa til rett tid.
Den røde streken kommer som regel på 3 dpo. Noe du sikkert er i morgon. Vertikal er eggløsningsdagen og horisontale er coverline og tempen over den linja. Du tenker rett.