Hmm, testen er jo definitivt fortsatt positiv. Men de sier jo at man kan få falsk positiv på morgenurin. Jeg ville gjettet at EL er i dag, men det kan jo ikke bekreftes før i morgen [emoji51]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, testen er jo definitivt fortsatt positiv. Men de sier jo at man kan få falsk positiv på morgenurin. Jeg ville gjettet at EL er i dag, men det kan jo ikke bekreftes før i morgen [emoji51]
Den kjedligaste perioden i heil syklusen.Om jeg var kald i dag? Føles sånn når tempen viser 36.05 iallfall [emoji23][emoji85]Vis vedlegget 262070
Den er svakere no. Spørs om du har eggløsning no.Hm hva tror dere? El i går eller i dag? Vis vedlegget 262072Vis vedlegget 262073
Har du tempet lenge? Lurer bare på om du vet hvor mye det ca er vanlig for deg å gå opp etter el? Jeg går opp ca 0,6 etter el. Og hadde siste pp før forrige svangerskap en lignende opplevelse som det du beskriver. Jeg hadde alle symptomer på el, men tempen gikk bare opp 0,2-0,3 de neste dagene. Noe jeg syns var veldig rart. Så jeg mistenkte at egget ikke hadde sluppet. Etter 5 dager fikk jeg nye symptomer og fikk da el en uke senere enn forventet/først antatt. Har aldri opplevd det samme hverken før eller etter. Så kanskje egget ikke klarte å komme seg avgårde, og kroppen vil forsøke igjen?Nå skjønner jeg ingenting. Var sikker på at jeg hadde El på syklusdag 14(15). Hadde positiv El-test på dag 14 og 15. Kjente tydelig smerter i venstre eggstokk på dag 14, samt andre kroppslige symptomer. Tempen steg med 0,3 fra syklusdag 15 og har holdt seg der. Men i dag (syklusdag 17) fikk jeg positivt El-test! Hva kan være grunnen til dette?
Testet du frem til negativ test? Kan være at kroppen ikke klarte å slippe egget, men prøver på nytt nå?Nå skjønner jeg ingenting. Var sikker på at jeg hadde El på syklusdag 14(15). Hadde positiv El-test på dag 14 og 15. Kjente tydelig smerter i venstre eggstokk på dag 14, samt andre kroppslige symptomer. Tempen steg med 0,3 fra syklusdag 15 og har holdt seg der. Men i dag (syklusdag 17) fikk jeg positivt El-test! Hva kan være grunnen til dette?
Temperatur gikk ned idag. Dette er første månad jeg temper så vet ikke hvordan kroppen min gjør det. Skal se snart! Hva med deg?Den så jo veldig fin ut! Tror du er gravid jeg
At egget ikkje slapp den dagen og prøver på nytt.Nå skjønner jeg ingenting. Var sikker på at jeg hadde El på syklusdag 14(15). Hadde positiv El-test på dag 14 og 15. Kjente tydelig smerter i venstre eggstokk på dag 14, samt andre kroppslige symptomer. Tempen steg med 0,3 fra syklusdag 15 og har holdt seg der. Men i dag (syklusdag 17) fikk jeg positivt El-test! Hva kan være grunnen til dette?
Har du tempet lenge? Lurer bare på om du vet hvor mye det ca er vanlig for deg å gå opp etter el? Jeg går opp ca 0,6 etter el. Og hadde siste pp før forrige svangerskap en lignende opplevelse som det du beskriver. Jeg hadde alle symptomer på el, men tempen gikk bare opp 0,2-0,3 de neste dagene. Noe jeg syns var veldig rart. Så jeg mistenkte at egget ikke hadde sluppet. Etter 5 dager fikk jeg nye symptomer og fikk da el en uke senere enn forventet/først antatt. Har aldri opplevd det samme hverken før eller etter. Så kanskje egget ikke klarte å komme seg avgårde, og kroppen vil forsøke igjen?
Testet du frem til negativ test? Kan være at kroppen ikke klarte å slippe egget, men prøver på nytt nå?
Ikke alltid lett å forstå seg på verken kropp eller testerHei! Ja, jeg fikk tydelig negativ test på dag 16, før den var veldig positiv på dag 17 (i dag) El-slim er borte, brystene er ikke så såre lenger og tempen er fortsatt høyere enn før den dagen jeg trodde jeg hadde EL. Kan godt være at det stemmer det du sier, men etter at jeg begynte på hormoner for å få El har jeg fått tydelige smerter i eggstokk ved eggløsning, så har virkelig følelsen av å ha hatt El.
Negativ test nå i ettermiddag da, så mulig det var noe galt med den i morges.
Temperatur gikk ned idag. Dette er første månad jeg temper så vet ikke hvordan kroppen min gjør det. Skal se snart! Hva med deg?
Ikke alltid lett å forstå seg på verken kropp eller tester![]()
Der er eggløsning gitt. Wow