Smule
Elsker forumet
Temphoppet kommer vel ikke før testen er negativ og egget er sluppet?Der ble den knallpositiv så håper på temp hopp i morgen [emoji1319]Vis vedlegget 261880
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Temphoppet kommer vel ikke før testen er negativ og egget er sluppet?Der ble den knallpositiv så håper på temp hopp i morgen [emoji1319]Vis vedlegget 261880
Mente Glow jaGlow ikke flowtrykk på logg og foto på opk test Vis vedlegget 261931
Den er fin og brukeGlow ikke flowtrykk på logg og foto på opk test Vis vedlegget 261931
Kva sier G tester no ?Venter og venter.. På CD 33 nå. Sist var den på 37, men da fikk jeg EL på dag 23, men denne gangen på dag 17.
Vis vedlegget 261947
Kva sier G tester no ?
Er spentVet ikke, har ikke testet siden 11 dpo. Venter på flere i posten, men mulig jeg må kjøpe om det ikke dukker opp noen i posten imorgen![]()
Men det nærmer seg el da[emoji4]Vis vedlegget 261983
Ikkje mykje som sjer her.
Ja om 2 til 3 dager.Men det nærmer seg el da[emoji4]
Da må sommeren gitt deg et dugende gullegg[emoji7]Ja om 2 til 3 dager.
Det hadde vert knas.Da må sommeren gitt deg et dugende gullegg[emoji7]
Hva tror dere? Er el i dag eller i morgen? Stoler ikke helt 100% på tempen i morres fordi jeg sov dårlig. Ser el test i kveld noe svakere ut eller like sterk hm? La inn aksjer natt til fredag + i morres så håper jeg det holder [emoji1319]Vis vedlegget 261990Vis vedlegget 261992
I morgon hopper tempen enda meir oppHva tror dere? Er el i dag eller i morgen? Stoler ikke helt 100% på tempen i morres fordi jeg sov dårlig. Ser el test i kveld noe svakere ut eller like sterk hm? La inn aksjer natt til fredag + i morres så håper jeg det holder [emoji1319]Vis vedlegget 261990Vis vedlegget 261992
Sånn men mensen kommer om 2 dager,helt sikkertSå spennende. Det er spennende å følge med på tempen. Hvordan ser din ut?![]()
Håper du tar feil at det er noe på gangSånn men mensen kommer om 2 dager,helt sikkertVis vedlegget 262005
Jeg håper også men testen er blendahvit og jeg føler som et den kommer.Håper du tar feil at det er noe på gang![]()
Sånn men mensen kommer om 2 dager,helt sikkertVis vedlegget 262005