Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det er det som gjøre detVis vedlegget 260916 Sovet så dårlig og vært våken ofte i natt
Opp igjen.
Dagene før el er likt med meg. 3 til 4 dager med lav Temp før el og så opp. Jeg må opp i 36,90 før det er håp. Erfaring fra sist graviditet. Du har din Temp kurv.Blir ikke klok. Tempen er jo ikke høyre enn det den var før EL?
Dagene før el er likt med meg. 3 til 4 dager med lav Temp før el og så opp. Jeg må opp i 36,90 før det er håp. Erfaring fra sist graviditet. Du har din Temp kurv.
Er den over coverline så er det bra. Vanskelig og si for vi er jo ikkje like. Kan hende tempen din er slik.Men burde den ikke ha vært høyere om EL har vært, altså høyere enn tempen tidligere i syklusen? Som sist;
Eller ser det riktig ut?
Vis vedlegget 260971
Hvis strekene fortsetter å bli sterkere fram til Ikm på torsdag så tror jeg kanskje jeg må legge tempinga på hylla litt. Blir litt stressa selv av små tempdrop nå merker jeg :/
Når testen viser fremgang så er det barre og stoppe tempingen. Du finner ingen ting på tempen etter ikm om det går gale eller ei.Hvis strekene fortsetter å bli sterkere fram til Ikm på torsdag så tror jeg kanskje jeg må legge tempinga på hylla litt. Blir litt stressa selv av små tempdrop nå merker jeg :/
Er den over coverline så er det bra. Vanskelig og si for vi er jo ikkje like. Kan hende tempen din er slik.
Jeg la tempingen på hylla 20 dager etter positiv test. Burde ha gitt meg før, ble jo så engstelig for at tempen plutselig skulle droppe. Og det er ingen god følelse! Jeg sover dessuten bedre nåHvis strekene fortsetter å bli sterkere fram til Ikm på torsdag så tror jeg kanskje jeg må legge tempinga på hylla litt. Blir litt stressa selv av små tempdrop nå merker jeg :/
Vis vedlegget 261033
Her er min Temp. CD 5 og har føremiddag skift fram til torsdag. Fredag kjem tempen.
Kor mykje reagerer tempen når det drikker 2 -3 Cider ? Har blitt ein del med naboer rundt om kring om kveldane.
Håper det. Det er jo ikkje styrt drikking. KosTror ikke kroppen reagerer stort på så lite inntak?
Ingen tr enda. Hadde sex i går og forventet ihvertfall tr idag men jeg gikk på do på morgenen og ingenting kom. Tempen sank noe drastisk idag?
Sterke menssmerter hører ikke til ved svangerskap hvertfall, så mensen dukker nok opp er jeg reddSå rart når jeg hadde de menskrampene på lørdag da.. jeg klarte verken sitte eller stå eller ligge nesten... :-(