Vi som temper

Idag gikk den litt opp igjen. Blir spennende å se om den går ned igjen imorgen:hilarious:
IMG_20180601_085055.jpg

Jeg temper ikke,men merker fort når tempen blir litt høyere da jeg egentlig er veldig frysepinne - som nå sist, så var jeg varmere helt til dagen jeg begynte å blø, da måtte jeg ha på meg ullgenser (i varmen som er for tiden liksom), og jeg begynte å blø noen timer senere.
Men kan det være sånn eller var det bare tilfeldig at jeg ble så kald akkurat da?
Er vel ganske viden kjent at kroppstemperaturen vår synker når mensen kommer. Da fryser man og kler gjerne på seg eller kryper under pledd :)

Er vel ganske viden kjent at kroppstemperaturen vår synker når mensen kommer. Da fryser man og kler gjerne på seg eller kryper under pledd :)
Joda, men jeg tenkte mer på at det var en kjemisk da - men det er vel omtrent det samme som å få TR mtp kroppstemperatur?[emoji848]
Herligheten som man begynner å analysere alt under prøvetiden altså[emoji23]

Joda, men jeg tenkte mer på at det var en kjemisk da - men det er vel omtrent det samme som å få TR mtp kroppstemperatur?[emoji848]
Herligheten som man begynner å analysere alt under prøvetiden altså[emoji23]
Tja, tror det nesten går for det samme?
Kroppen har jo ikke satt igang en graviditet enda, kun egget som er befruktet.
Tenker litt på meg selv og det at keg har hatt kobberspiral. Den skal jo hindre at egg fester seg i livmoren, så må jo ha vært utallige befruktede egg som aldri fikk festet seg, og det går jo utpå det samme..

Tja, tror det nesten går for det samme?
Kroppen har jo ikke satt igang en graviditet enda, kun egget som er befruktet.
Tenker litt på meg selv og det at keg har hatt kobberspiral. Den skal jo hindre at egg fester seg i livmoren, så må jo ha vært utallige befruktede egg som aldri fikk festet seg, og det går jo utpå det samme..
Ikke sant, det var et godt poeng!
Fasinerende hvordan kroppen fungerer altså - blir aldri utlært på det området ihvertfall.

I dag sov gullet jammenmeg helt til 06:10! (vi er vanligvis fornøyde om han sover heeelt til 05:30) så da ble det en hul sirkel i dag, som er en grei pris å betale for pittelitt mer søvn :)
b_zkVovJ.png

Back
Topp