Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mye før? Hadde nok tempet uansett, er den helt på jordet hadde jeg kanskje ikke brukt den.
Pleier å tempe halv seks. I morgen må jeg opp kvart på fem.
Oi! Det var mye hopp og sprett. Er det noe eksternt som kan ha påvirket? Dårlig søvn eller temping på litt ulike tidspunkter? Min hadde litt sånn preg i starten av syklusen, men er jo mer kjedelig når hoppene kommer midt i dpo-ventinga!Noen som vil prøve å tolke denne? Vis vedlegget 260507
Dere som får opp antall dpo på linja etter krysset, er det noe man kun får med VIP-varianten? Fikk jo ikke utnytta den der første gratis prøvemnd helt når syklusen ble så lang![]()
Så teit at jeg ikke rakk å få all statistikk og tolkning på prøvemndTror det er VIP ja. Har ikke VIP selv nå, men mener jeg fikk opp de tallene da jeg hadde prøvemnd
Oi! Det var mye hopp og sprett. Er det noe eksternt som kan ha påvirket? Dårlig søvn eller temping på litt ulike tidspunkter? Min hadde litt sånn preg i starten av syklusen, men er jo mer kjedelig når hoppene kommer midt i dpo-ventinga!
Oi, håper problemet med hjertet ikke er av den veldig alvorlige sorten, og at det går bra med deg! Om det påvirker temp vet jeg veldig lite om.Hehe, ja, veldig opp og ned. Har vært dårlig siden 18 mai, som viser seg å være pga hjertet, så kanskje det kan påvirke tempen? Vet ikke.. Tappen har ihvertfall lukket seg.
Oi, håper problemet med hjertet ikke er av den veldig alvorlige sorten, og at det går bra med deg! Om det påvirker temp vet jeg veldig lite om.
Håper tempen stiger dagene fremover! Detta var ikkje enkel og tolke. Sier barre ?Noen som vil prøve å tolke denne? Vis vedlegget 260507
Det er jo 3 trin no. Ser lovendes ut.Dagene går SÅ sakte nå. Og nå gleder jeg meg til å legge meg fordi jeg er så spent på temperaturen neste morgenhåper, håper, håper at den holder seg der oppe. Vis vedlegget 260515
La den bli høyNå blir det spennende [emoji85][emoji85]Vis vedlegget 260628
Jeg temper ikke,men merker fort når tempen blir litt høyere da jeg egentlig er veldig frysepinne - som nå sist, så var jeg varmere helt til dagen jeg begynte å blø, da måtte jeg ha på meg ullgenser (i varmen som er for tiden liksom), og jeg begynte å blø noen timer senere.
Men kan det være sånn eller var det bare tilfeldig at jeg ble så kald akkurat da?