Vi som temper

10 dpo (938×497).png

Dagene før el er likt med meg. 3 til 4 dager med lav Temp før el og så opp. Jeg må opp i 36,90 før det er håp. Erfaring fra sist graviditet. Du har din Temp kurv.

Men burde den ikke ha vært høyere om EL har vært, altså høyere enn tempen tidligere i syklusen? Som sist;

Eller ser det riktig ut?

IMG_20180603_181640.jpg

Hvis strekene fortsetter å bli sterkere fram til Ikm på torsdag så tror jeg kanskje jeg må legge tempinga på hylla litt. Blir litt stressa selv av små tempdrop nå merker jeg :/

Hvis strekene fortsetter å bli sterkere fram til Ikm på torsdag så tror jeg kanskje jeg må legge tempinga på hylla litt. Blir litt stressa selv av små tempdrop nå merker jeg :/

Lurt å legge fra seg tempingen når testene er positive. Tror det skaper mer uro enn oversikt. Selv om små tempdropp er HELT normalt ;)

Jeg la tempingen på hylla 20 dager etter positiv test. Burde ha gitt meg før, ble jo så engstelig for at tempen plutselig skulle droppe. Og det er ingen god følelse! Jeg sover dessuten bedre nå ;)

60A7AD3E-11CA-4628-A802-5201662B5CD5.jpeg

Her er min Temp. CD 5 og har føremiddag skift fram til torsdag. Fredag kjem tempen.

Kor mykje reagerer tempen når det drikker 2 -3 Cider ? Har blitt ein del med naboer rundt om kring om kveldane.

Vis vedlegget 261033
Her er min Temp. CD 5 og har føremiddag skift fram til torsdag. Fredag kjem tempen.

Kor mykje reagerer tempen når det drikker 2 -3 Cider ? Har blitt ein del med naboer rundt om kring om kveldane.

Tror ikke kroppen reagerer stort på så lite inntak?

Så rart når jeg hadde de menskrampene på lørdag da.. jeg klarte verken sitte eller stå eller ligge nesten... :-(
Sterke menssmerter hører ikke til ved svangerskap hvertfall, så mensen dukker nok opp er jeg redd :(

Back
Topp