Hmmm. Kan jo være for tidligNegativ test i dag da kun en time etter jeg hadde spist og drukket..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm. Kan jo være for tidligNegativ test i dag da kun en time etter jeg hadde spist og drukket..
Du bør ta de på morgenen når du står oppNegativ test i dag da kun en time etter jeg hadde spist og drukket..
Ja må nesten det haha for jeg glemmer det hver morgen. Men har en følelse på at tr kommerDu bør ta de på morgenen når du står oppha den og en kopp liggende klar vedsiden av toalettet hvis du glemmer det når du står opp...
Ikke nødvendigvis... ikke alle som slår ut tidlig, hvertfall ikke hvis det er på utvannet urin.Den hadde vel vist noe på testen nå om jeg hadde vært gravid?
Vis vedlegget 256466 Noen som kan fortelle meg hvordan denne ser ut?
Har hatt litt menslignende kramper idag og da føler jeg det er ert dårlig tegn hadde ett håp om at det skulle gå bra denne perioden men nå har jeg en dårlig følelse på detAt den stiger 11 dpo kan være et godt tegn![]()
Ja, det stemmer.Kan være for tidlig å teste, er 10 dpo du er idag? Enkelte får ikke positiv test før rundt IKM.
Aldri hatt sånn dipp. Og bare en gang før har den vært så høy.Veldig lovende! Hvordan er tempen ift tidligere måneder?
Jeg krysser fingrene!!Aldri hatt sånn dipp. Og bare en gang før har den vært så høy.
Ikke nødvendigvisDen hadde vel vist noe på testen nå om jeg hadde vært gravid?
Får bare vente å se da. Har bare 3 tester igjen. 2 vanlige fra babyplan(strimmel) og 1 tidlig strimmel fra babyplanIkke nødvendigvis![]()
Si ikke det, jeg liker tempen dinNegativ graviditetstest. Bare å vente på den trege tantaVis vedlegget 256712
Si ikke det, jeg liker tempen din![]()
Syns det ser bra utNegativ graviditetstest. Bare å vente på den trege tantaVis vedlegget 256712
Er vel ingen fasit, men min temp har pleid å plutselig begynne å synke 2-4 dager før mensen kommer.Den var like høy idag. Men når begynner den evt å synke? Dager før eller kan det skje sammen dagen som tanta kommer? Vet du?![]()

Hahaha, ganske morsomt! Er jo litt rart at man har identisk lik temp mange dager på rad. Heldigvis har min temp memory, så jeg tempet halvveis i søvne og sjekket da jeg våknet utover morgenenEr vel ingen fasit, men min temp har pleid å plutselig begynne å synke 2-4 dager før mensen kommer.
Du har vel ikke gjort samme blemma som jeg gjorde for noen år tilbake? Hadde et termometer som alltid startet på 36,5. Jeg trodde det var memory på den. Og sovnet alltid under temping, så når jeg slo den på stod jo 36,5. Haha, tok noen dager før jeg forstod at den ikke hadde memory![]()

Er vel ingen fasit, men min temp har pleid å plutselig begynne å synke 2-4 dager før mensen kommer.
Du har vel ikke gjort samme blemma som jeg gjorde for noen år tilbake? Hadde et termometer som alltid startet på 36,5. Jeg trodde det var memory på den. Og sovnet alltid under temping, så når jeg slo den på stod jo 36,5. Haha, tok noen dager før jeg forstod at den ikke hadde memory![]()