Amandaa11
Forumet er livet
Herlig temp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig temp
Så braSkal den stige noe mer nå elle bare holde seg høy, og må man ha festedipp?
Hvordan ser din ut idag? Ikke noen flere streker?
Ingen festedipp hos meg hellermen tempen skilte seg ut fra de forrige pp’ene..
Vis vedlegget 256250 Vis vedlegget 256251
Spennende!!
Gratulerer!!Vis vedlegget 256256 Slik så min «dipp» ut![]()
Blenda test da..Spennende!!
Kan være for tidlig endaBlenda test da..
Hei! Jeg driver og prøver på denne tempingen, men klarer ikke tempe hver morgen fordi søvnen har vært for ustabil. Hadde også feber en morgen hvor jeg ikke tempet. Det jeg lurer på er dette "søkket" i temperaturen. Kan det være tempfall ifm EL? Og slår tempfallet ut den dagen EL faktisk skjer?
Hmm, her mangler det litt for mange temperaturer til å kunne vær sikker på noe, men jeg tenker at det enten er tempfall ifm med EL, eller kanskje en festedip? Hvor lange sykluser pleier du å ha? Og har du tatt noen EL-tester? Personlig har jeg ofte tempfall i 1-2 dager før EL, men her tror jeg det er store variasjoner. Krysser fingrene for at det er festedip, og at du sitter med positive tester om noen dager [emoji16]
Hvorfor må tempen lure meg sånn? Fortsatt blenda tester...
Vis vedlegget 256419
Kan være for tidlig å teste, er 10 dpo du er idag? Enkelte får ikke positiv test før rundt IKM.Hvorfor må tempen lure meg sånn? Fortsatt blenda tester...
Vis vedlegget 256419
Syntes den ser lovende utVis vedlegget 256466 Noen som kan fortelle meg hvordan denne ser ut?
Denne ser veldig bra ut! Testet mer??Vis vedlegget 256466 Noen som kan fortelle meg hvordan denne ser ut?
Veldig lovende! Hvordan er tempen ift tidligere måneder?Hvorfor må tempen lure meg sånn? Fortsatt blenda tester...
Vis vedlegget 256419
Tok en test i dag men var Ca time etter jeg hadde spist og drukket så den ble blenda hvitDenne ser veldig bra ut! Testet mer??
Negativ test i dag da kun en time etter jeg hadde spist og drukket..Syntes den ser lovende uthar aldri hatt temp på over 37, så det var høyt!