Vi som temper

Negativ test i dag da kun en time etter jeg hadde spist og drukket..
Du bør ta de på morgenen når du står opp ;) ha den og en kopp liggende klar vedsiden av toalettet hvis du glemmer det når du står opp...

Den hadde vel vist noe på testen nå om jeg hadde vært gravid?
Ikke nødvendigvis... ikke alle som slår ut tidlig, hvertfall ikke hvis det er på utvannet urin.

Negativ graviditetstest. Bare å vente på den trege tanta :meh:
IMG_20180505_231159.jpg

Den var like høy idag. Men når begynner den evt å synke? Dager før eller kan det skje sammen dagen som tanta kommer? Vet du? :)
Er vel ingen fasit, men min temp har pleid å plutselig begynne å synke 2-4 dager før mensen kommer.

Du har vel ikke gjort samme blemma som jeg gjorde for noen år tilbake? Hadde et termometer som alltid startet på 36,5. Jeg trodde det var memory på den. Og sovnet alltid under temping, så når jeg slo den på stod jo 36,5. Haha, tok noen dager før jeg forstod at den ikke hadde memory:joyful:

Er vel ingen fasit, men min temp har pleid å plutselig begynne å synke 2-4 dager før mensen kommer.

Du har vel ikke gjort samme blemma som jeg gjorde for noen år tilbake? Hadde et termometer som alltid startet på 36,5. Jeg trodde det var memory på den. Og sovnet alltid under temping, så når jeg slo den på stod jo 36,5. Haha, tok noen dager før jeg forstod at den ikke hadde memory:joyful:
Hahaha, ganske morsomt! Er jo litt rart at man har identisk lik temp mange dager på rad. Heldigvis har min temp memory, så jeg tempet halvveis i søvne og sjekket da jeg våknet utover morgenen:hilarious:

Okei, skjønner

Hehe, nei. Den piper når den er ferdig.
Så gøy da, kan tenke meg at du lo litt da :hilarious:

Back
Topp