Vi som temper

IMG_20180420_070819.jpg

Vi er litt uenige. Jeg mener 1DPO, ff mener 2DPO men er da bare 1 dag forskjell. Regner med at den justerer seg rett i løpet av noen få dager [emoji4][emoji4]

IMG_4973.jpg

Hva skal jeg gjøre med dagens temp for at den skal bli noenlunde riktig? Våkna to timer etter vanlig tempetid, og var rimelig varm, så den stemmer nok ikke :arghh:
FE511A8C-3BC1-4C24-8701-5B98D9DF8E20.jpeg

Hva skal jeg gjøre med dagens temp for at den skal bli noenlunde riktig? Våkna to timer etter vanlig tempetid, og var rimelig varm, så den stemmer nok ikke :arghh:
Vis vedlegget 254171

Vel, man kan forsåvidt nedjustere den med 0,03 grader pr halvtime. Så det blir vel -0,12 for din del?

Så positive dere er! Håpe håper :smiley-angelic001
Men FF er jo ikke helt enig om EL har vært, siden streken er sånn? Tenk om jeg har akkurat hatt det nå :angry3

Jeg pleier også å ha slik stripla linje... synes dippen er litt brutal til ikke å være festedipp jeg da ;) så satser på det!

Kan hende det er spurt om flere ganger oppe her, men jeg finner det ikke. Er dette en app? Hva heter den? Temper men har bare registrert det på et fysisk skjema jeg printet ut. Hadde vært gøy å hatt det på tlf[emoji16]

Fertility friend heter den jeg bruker hvertfall :)

Back
Topp