Vi som temper

Hm hva skjer tro, tenk om dette er feste dip da[emoji43]
IMG_6824.jpg

Jeg har vært litt mindre aktiv her i det siste - mye som skjer IRL for tiden. Men holder koken på prøvingen da! Venter el snart, første antydning til strek på eltest i dag, så da blir det en aktiv helg! [emoji23]
Vært til forsamtale for ivf, men fortsetter prøvingen på egenhånd også.

Så gøy å se at det fortsatt er liv på tempetråden[emoji173]️ ønsker alle sammen lykke til[emoji173]️

Da satser me på baby strek på G testane.

Tørr ikke håpe helt enda jeg[emoji43]Venter på ømmepuper som tegn også. Men den har ille steget sånn på det tidspunktet tidligere...Tar test til tirsdag/onsdag tror jeg. Spent på tempen i morgen! Sov urolig i natt men det gjør jeg jo ofte.

Var bekymret for at egget kanskje ikke hadde sluppet med den lave og flate tempen, men jammen så føyk den til værs i dag.
Håper bare den holder seg høy fremover [emoji4][emoji4]
Er 3 DPO i dag. Ikke 4 DPO, så egget har ikke rukket å feste seg. Men håper virkelig at det vil feste seg i løpet av neste uke [emoji7][emoji7][emoji7]
IMG_4980.jpg

Hvilken tempmåler har dere? Jeg har Apotek1 sin, den viser ikke detaljert temp, bare 36.2 istedenfor 36.23 liksom

Ah den kan du ikke bruke :/ du må ha basal termometer m ekstra desimaler ellers blir grafen helt feil :/

Hvilken tempmåler har dere? Jeg har Apotek1 sin, den viser ikke detaljert temp, bare 36.2 istedenfor 36.23 liksom

Jeg bruker samme som deg [emoji4] Har fungert veldig bra for meg frem til nå siden jeg har hatt tydelige forskjeller i temperaturen i forhold til eggløsning, men vurderer å kjøpe med dobbel desimal nå, siden temperaturen har begynt å tulle litt nå i det siste [emoji28]

Jeg brukte et vanlig termometer, som du, første gang fordi jeg ikke hadde noe annet. Det fungerte greit, men kjøpte "Make sure" på komplett apotek, syklusen etterpå og det er mye bedre og mere nøyaktig når det har to desimaler. Husk at du ikke bør bytte termometer i en syklus, om du skulle kjøpe deg et nytt :)

Back
Topp