Vi som temper

Altså, nå ble jeg skikkelig nervøs her. Tempen sank under coverline idag, og natt til i går hadde jeg en liten blødning. Er redd mensen kommer allerede nå - er bare cd 14 i dag. Eller at kroppen har forsøkt på el og ikke fått det til. Hva tror dere?

Vis vedlegget 248127

Tempen i morgen blir hvertfall veldig spennende! [emoji7]

Tempen i morgen blir hvertfall veldig spennende! [emoji7]
Ja, håper den stiger igjen. Har hatt el-lignende smerter i flere dager. Har jo et lite håp om at det var festeblødning, men klarer ikke helt å tro det. :)

Festedipp? Å festeblødning[emoji7]?
Håper, håper, håper! [emoji173] Kjenner det er vanskelig å tro det. Spent på morgendagens temp. Har ikke blødd noe mer (inntil videre)

So far, so good
Screenshot_20180310-144905.jpg

Jeg skjønner ikke dette? El har jo ikke vært i følge temp , og el tester er svakere? Hvorfor ?
IMG_6544.JPG
IMG_6543.jpg

Tempen sank ytterligere. Dette har aldri skjedd midt i en syklus før. Hadde en del hvit utflod i dag tidlig. Skjønner meg ikke på kroppen. Kanskje egget ikke slapp likevel??

IMG_20180311_061210.png

36.34 i går mot 36,36 i dag, bite litt opp hm
IMG_6545.jpg

Tempen sank ytterligere. Dette har aldri skjedd midt i en syklus før. Hadde en del hvit utflod i dag tidlig. Skjønner meg ikke på kroppen. Kanskje egget ikke slapp likevel??

Vis vedlegget 248275
Kan tempen bli så lav ved en festedipp? :)

Kan tempen bli så lav ved en festedipp? :)
Ingen anelse. Men ff har ikke fjernet krysset - heller ikke ved lav temp i morgen (måtte sjekke). Har hatt mye utflod som ligner på el slim (ikke fullt like geleaktig) i dag. Tok en eltest, men den var negativ. :)

Ingen anelse. Men ff har ikke fjernet krysset - heller ikke ved lav temp i morgen (måtte sjekke). Har hatt mye utflod som ligner på el slim (ikke fullt like geleaktig) i dag. Tok en eltest, men den var negativ. :)

Spennende! Jeg holder en liten knapp på festedipp jeg altså ;)

Hvor lenge pleier temperaturen holde seg høy etter positiv graviditetstest? Altså hvor langt ut i svangerskapet ca? :) Noen som vet?

Håper EL er i rute, og kommer i dag eller i morgen. Tempen er ganske lik forrige syklus.
IMG_3008.jpg

Har EL vært, eller er den i anmasj? Tester og temp samsvarer ikke helt Hm
IMG_6547.JPG
IMG_6548.jpg

Back
Topp