Vi som temper

Dette er til å grine av....
IMG_5710.jpg

Tror egget prøver å slippe for ørtende gang denne syklusen!
Men nå har jeg faktisk elslim da... det må jo være positivt...?!?

Dette er til å grine av....
Vis vedlegget 247602

Tror egget prøver å slippe for ørtende gang denne syklusen!
Men nå har jeg faktisk elslim da... det må jo være positivt...?!?

Hadde el-slim uten at egget slapp forrige uke, men tenker det er mer positivt enn negativt hvertfall :)

Har du el-smerter? Bruker du el-tester?

Hadde el-slim uten at egget slapp forrige uke, men tenker det er mer positivt enn negativt hvertfall :)

Har du el-smerter? Bruker du el-tester?

Har tidvis elsmerter
Brukte eltester tidlig i syklusen, men ga litt opp da den ikke ble maks på 10 dager [emoji849]
Tenkte å teste når jeg kommer hjem fra jobb i ettermiddag.

Edit;
Skal sies at dette ikke er første syklus som er sååå lang og uten el.. er bare litt lei av at ting ikke er på stell

Har tidvis elsmerter
Brukte eltester tidlig i syklusen, men ga litt opp da den ikke ble maks på 10 dager [emoji849]
Tenkte å teste når jeg kommer hjem fra jobb i ettermiddag.

Edit;
Skal sies at dette ikke er første syklus som er sååå lang og uten el.. er bare litt lei av at ting ikke er på stell

Det skjønner jeg veldig godt. Kan være ei Frustrerende tid når man prøver å bli gravid, og spesielt når kroppen ikke følger «normalen» og ikke oppfører seg slik vi forventer at den skal.

Håper egget ditt slipper snart:happy:

Det skjønner jeg veldig godt. Kan være ei Frustrerende tid når man prøver å bli gravid, og spesielt når kroppen ikke følger «normalen» og ikke oppfører seg slik vi forventer at den skal.

Håper egget ditt slipper snart:happy:

Takk for det.
Ja er frustrerende å være prøver til tider...
men men... må vel bare være tålmodig selv om jeg føler at tiden løper fra meg

Takk for det.
Ja er frustrerende å være prøver til tider...
men men... må vel bare være tålmodig selv om jeg føler at tiden løper fra meg

Kan være lurt å ta pause fra sosiale medier, forum, osv... det får hele kroppen og sinnet til å slappe av, og kan faktisk hjelpe litt på å lette prøvingen. Ikke at det hjelper for alle, men for noen har det faktisk ganske god effekt :)

Kan være lurt å ta pause fra sosiale medier, forum, osv... det får hele kroppen og sinnet til å slappe av, og kan faktisk hjelpe litt på å lette prøvingen. Ikke at det hjelper for alle, men for noen har det faktisk ganske god effekt :)

Er ikke så ofte innom her faktisk. Hatt masse pause herfra også, men av og til må man jo bare innom

Men når man har så inni helvetes ustabil syklus, så er ikke prøvingen lett uansett!

35239359-307A-46BF-ABB1-61FBB2123AB8.jpeg

Tror jeg er 10 el 11 dpo.
Fikk svake positive mandag. Tirsdag så var dei kjempe svake tok det som kjemisk. Sterkere i dag. Forstår ingen ting. Kun så vitt jeg kjenner såre bryst.

Er ikke så ofte innom her faktisk. Hatt masse pause herfra også, men av og til må man jo bare innom

Men når man har så inni helvetes ustabil syklus, så er ikke prøvingen lett uansett!

Nei, jeg ser den :(

Venter å venter, ingen el-slim enda. Burde skje om 2-4 dager tipper jeg. Håper jeg får el denne gangen, første periode etter MA så ingen garanti.
IMG_6541.jpg

A77D153A-7BE6-45CA-AAF7-A24665EB0286.jpeg

Har fått positive tester i nokre dager men det er så rare tester. Kan være fra skugge til godt positive på ein dag. Tar eg 4 tester på ein dag kan 2 være skugge og 2 være strek på. Kva skal ein tru på. Så går barre og tror at det blir kjemisk som er min standar.

Vis vedlegget 247927
Har fått positive tester i nokre dager men det er så rare tester. Kan være fra skugge til godt positive på ein dag. Tar eg 4 tester på ein dag kan 2 være skugge og 2 være strek på. Kva skal ein tru på. Så går barre og tror at det blir kjemisk som er min standar.
Jeg tror du er gravid, bare en litt dårlig hcg produsent[emoji173]

Ser jammen ut som at el kom på cd 10 denne gangen! Så denne gangen ble det ingen eltesting! Heldigvis ble det lagt aksjer inn både dagen før og på eldagen.

Dagens kurve:.
IMG_20180309_171307.png

IMG_6543.jpg
Spent på når el blir denne gangen eller om den kommer i det hele tatt, tempen steg endelig litt igjen nå. Tror egentlig den kommer til søndag/mandag.

Altså, nå ble jeg skikkelig nervøs her. Tempen sank under coverline idag, og natt til i går hadde jeg en liten blødning. Er redd mensen kommer allerede nå - er bare cd 14 i dag. Eller at kroppen har forsøkt på el og ikke fått det til. Hva tror dere?

IMG_20180310_094316.png

Altså, nå ble jeg skikkelig nervøs her. Tempen sank under coverline idag, og natt til i går hadde jeg en liten blødning. Er redd mensen kommer allerede nå - er bare cd 14 i dag. Eller at kroppen har forsøkt på el og ikke fått det til. Hva tror dere?

Vis vedlegget 248127

Kan være festedipp og festeblødning! [emoji7][emoji1376]

Back
Topp