Vi som temper

Der kom’a gitt... Innser at denne prøvingen kan ta sin tid, så nå tenker jeg å investere i betalt medlemskap på FF. Dere som har betalt, føler dere at det er verdt det?
Så var spørsmålet å ta ett år, eller være optimist og ta 90 dager? Tenker at er jeg ikke blitt gravid før sommeren så bør jeg tenke på utredning uansett...
Jeg kjøpte for 1 år, husker ikke hvordan det var å ikke ha VIP.
Nå vurderer jeg å kjøpe Ovusense.

Der kom’a gitt... Innser at denne prøvingen kan ta sin tid, så nå tenker jeg å investere i betalt medlemskap på FF. Dere som har betalt, føler dere at det er verdt det?
Så var spørsmålet å ta ett år, eller være optimist og ta 90 dager? Tenker at er jeg ikke blitt gravid før sommeren så bør jeg tenke på utredning uansett...

Jeg er en av dem som har vært gjerrig og ikke giddet å gjøre det. Føler at det har vært helt greit, etter 20pp er jeg godt kjent med kroppen, og har statistikk på alle pp siden jeg sluttet på pilla. Nei, får ikke sammenlignet alle kurver i overlay eller snoket på lignende kurver, men for meg har oversikt og egen registrering vært viktigst. Det er mange funksjoner man kan bruke godt i gratisversjon også.

Ja :) krysser fingrene selv om jeg ikke har troen :(
Nei, vanskelig å holde på troen etter flere pper uten resultat. Men temp ser hvertfall fin ut! Krysser fingrene ned deg! :)

Ja, jeg syns det er verdt det [emoji1303] medlemskapet hadde gått ut nå etter forrige svangerskap, og da var det ganske stusselig der inne [emoji23][emoji85] Husker heller ikke helt, det er absolutt verdt å kunne sammenlikne sine charts med andre.

Tok forresten et år, pessimist [emoji6]

SmartSelectImage_2018-02-15-04-53-15.jpg

Kjører Berge og dalbane... 9 DPO (ikke 10 som FF sier).
Screenshot_20180215-063725.jpg

Får spørre her. Men gikk å la meg kl 23:00, sovnet nok rundt 23:30. Våknet av at snuppa gikk ut av rommet, kl var da 02:15. Tok tempen i full fart 36.09.
Var oppe å tok snuppa i seng igjen, med andre ord ute av senga i 5 min. Gikk tilbake la meg og tok tempen på nytt: 36.10. Sovnet kjapt etterpå og våknet av vekkeklokke til mannen kl 05:30 - tempet og den sa 36.27. Jeg temper til vanlig kl 04:30-05:00.

Hvilken temp blir den riktige å bruke? [emoji848] Selvfølgelig skjer dette når man vil vite om egget har dratt [emoji23]

Istedenfor spotting som jeg pleier å ha før ikm så har jeg nå i natt hatt en god del hvit utflod? Aldr skjedd før?

Vedlegg

• 0C8E8212-36E6-4288-9067-5389C1AC3DAC.jpeg
    0C8E8212-36E6-4288-9067-5389C1AC3DAC.jpeg
    154,5 KB · Visninger: 102
Får spørre her. Men gikk å la meg kl 23:00, sovnet nok rundt 23:30. Våknet av at snuppa gikk ut av rommet, kl var da 02:15. Tok tempen i full fart 36.09.
Var oppe å tok snuppa i seng igjen, med andre ord ute av senga i 5 min. Gikk tilbake la meg og tok tempen på nytt: 36.10. Sovnet kjapt etterpå og våknet av vekkeklokke til mannen kl 05:30 - tempet og den sa 36.27. Jeg temper til vanlig kl 04:30-05:00.

Hvilken temp blir den riktige å bruke? [emoji848] Selvfølgelig skjer dette når man vil vite om egget har dratt [emoji23]
Jeg ville brukt den 5.30 da den er rundt den tiden du pleier å tempe

Skjønner ingen ting og håper noen av dere har peil. Skulle hatt mensen for tre dager siden, men ingen tegn enda. Pleier aldri å være forsinket og har syklus på 23-24 dager. Er nå på dag 26 og skjønner ikke hva som skjer. Ifølge FF var eggløsning på dag 12, som den alltid er. Basert på grafen, kan det være at el var senere? Litt lite målinger fordi jeg prøvde å fokusere mindre på prøving denne mnd. Negativ g-test igår!

Hva tror dere skjer?

Vis vedlegget 244192

Skjønner ingen ting og håper noen av dere har peil. Skulle hatt mensen for tre dager siden, men ingen tegn enda. Pleier aldri å være forsinket og har syklus på 23-24 dager. Er nå på dag 26 og skjønner ikke hva som skjer. Ifølge FF var eggløsning på dag 12, som den alltid er. Basert på grafen, kan det være at el var senere? Litt lite målinger fordi jeg prøvde å fokusere mindre på prøving denne mnd. Negativ g-test igår!

Hva tror dere skjer?

Vis vedlegget 244192
Stripplet strek er jo FF ikkje heilt sikker om det er el.

Back
Topp