Vi som temper

48728AF2-69E6-4B1B-9D37-4D3134DF5A84.jpeg

Ein prikk og lenge til el.

Takk :) ja følte det ble kleint med en gang jeg begynte å prate.. Han sa også at han ikke regner det som en graviditet før det er gått 3 mnd.. Er det normalt? :o

Jeg vil si nei. Jeg ser risikoen de første 3mnd, men det er fremdeles graviditet.
Sorry at jeg spør, men reiste du tilbake til 50 tallet for å finne den legen der?

Jeg vil si nei. Jeg ser risikoen de første 3mnd, men det er fremdeles graviditet.
Sorry at jeg spør, men reiste du tilbake til 50 tallet for å finne den legen der?
Hehe nei han er 50 år og utenlandsk (ikke at det har noe å si altså) [emoji85] men jeg kommer til å bli deprimert hvis jeg skal til han under graviditeten for har fødsel angst før jeg i det hele tatt er blitt gravid [emoji120]

Velkommen i klubben. Søkte hjelp i alder 43 år og fikk barre beskjed om at det var alderen. Men vart gravid samme mnd og kom til UL og der fyrte jeg alle plugger til på den timen. Mistet og kom til sjekk igjen om alt var ut etter MA og da fikk jeg sjekket ALT. Blodprøve, eggreserver og Ul og fant ingen problem.

Er det fast lege eller spes GU ?
Han jeg var hos i går er fast lege hvis det var det du mente? :)

Nei egentlig ikke :( fikk beskjed at siden gynekolog Undersøkelsen gikk bra i oktober og alle hormon prøver ser bra ut så feiler det meg ikke noe sa lege.. Uff nevnte at jeg har spottet i 12 dager til sammen denne syklusen og at jeg har begynt å slite veldig psykisk pga dette.. Men han virket like gyldig.. Følte meg nesten dum der jeg satt.. Han anbefalte meg å starte på p piller og da sa jeg.. Det går vel ikke når jeg prøver å bli gravid? Det virket ikke som han husket at jeg er en prøver siden april i fjor... Følte meg helt tom etter jeg gikk ut derfra og knakk sammen.. :(
Takk som spør [emoji173]️

Herlighet, for en måte å bli møtt på! Jeg ville tatt kontakt med gynekolog i stedet. Du kan vel bestille en time hos gynekologen du var hos sist? Jeg trenger hvert fall ikke ny henvisning når jeg bestiller time hos min - det holdt med den første for da var jeg inne i systemet. Uff, ikke noe hyggelig å ikke bli tatt på alvor! :(

Hehe nei han er 50 år og utenlandsk (ikke at det har noe å si altså) [emoji85] men jeg kommer til å bli deprimert hvis jeg skal til han under graviditeten for har fødsel angst før jeg i det hele tatt er blitt gravid [emoji120]

Det kan faktisk hende det har noe å si i hans tilfelle altså.
Det høres ut som han praktiserer med holdninger og meninger som vi ser på som "gammeldagse"

Hvor lenge temper dere etter positiv test!? Har jo fått positivt veldig tidlig! Jeg kjenner jeg blir litt stressa av det! Eks idag når den sank bittelitt, 0,05! Er jo ikke mye! Men lell[emoji12][emoji12]

Vis vedlegget 243852
Jeg tempet t.o.m 17dpo, altså én uke etter positiv test :p Min temp sank med 0,21(!) fra 11 til 13 dpo, så gikk den bittelitt opp noen dager før litt ned igjen. Er normalt med svigninger, tror det er bedre å la det være når det er stressende :) Tok av meg Fitbit'en også, ble smårar.

Jeg tempet t.o.m 17dpo, altså én uke etter positiv test :p Min temp sank med 0,21(!) fra 11 til 13 dpo, så gikk den bittelitt opp noen dager før litt ned igjen. Er normalt med svigninger, tror det er bedre å la det være når det er stressende :) Tok av meg Fitbit'en også, ble smårar.

Tror jeg gir meg jeg[emoji5][emoji5][emoji5]

20180213_101124.png

Nå forstår jeg lite. Hvor blir det av krysset?

Var til gyn i går, har trolig polypp i livmoren som ikke er så heldig. Så da må det nok opereres.

Hjertet begynner jo å slå før 12 uker, så hvor den legen har vært under den delen av undervisningen, det lurer nå jeg på.....!
Ja jeg tenkte bare.. Den legen kan ikke jeg samarbeide med for jeg kommer til å bli nervøs og overtenke når jeg blir gravid også.. [emoji14] han passer ikke til meg

Fast leger har ikkje peiling. Jeg har fastlege som ikkje veit kva gravid er for noko.
Du har krav på utredning når det er eit år. Stå på krava dine.

Felt og barre gå slik du gjør no. Burde skje no snart.
Ja men har ikke gått et år før april :/ men jeg har søkt en annen lege nå så får jeg vente å se :) og hvis jeg blir gravid så kontakter jeg jordmor [emoji173]️

Ja jeg veit :( ingen kan sette seg inn i andre sinw følelser.. Han eier ikke sosiale antenner [emoji14]

Så hvis en kvinne har et problem hvor hun ikke klarer å holde på et svangerskap mer enn 3mnd, så jaja. Du har aldri vært gravid. Sucks to be you..
da hadde jeg klikka

Takk for det [emoji173]️ ja han fokuserte veldig på at Hvis jeg går å tenker at jeg vil bli gravid så blir jeg ikke det... Hadde lyst til å be han holde kjeft å vite litt mer sympati... Han er jo mann og aner ikke hvordan følsene til oss kvinner er.. Vi har jo ikke prøvd et år enda.. Men nå idag er jeg på cd 58 og forrige syklus fikk jeg mensen på CD57.. Så nå er det 2 mnd siden forrige mensen igjen og sånn var det i desember også.. :( problemet er at det er lange ventelister på de andre legene :( håper du finner den du trenger

Åh, føler så med deg!! Hadde klikka helt!! Eller, kjenner meg selv rett: hadde nok ikke sagt så mye der og da, men ramlet helt sammen når jeg var ute av legekontoret... :( bytt lege så snart som mulig, han der virker helt ubrukelig!!

3A1C7637-8F5C-45FD-ABC3-5A3E0939802A.jpeg
Er vel ingen tvil om hva som holder på å skje her.. :arghh::grumpy:
Det rare er at jeg merker null mensmurringer. Og jeg pleier å være ganske så nede for telling den dagen mensen kommer. Har heller ingen spotting... Også uvanlig for meg. Har dere noen gang opplevd tempdropp til coverline for at det så har gått opp igjen? Er så mye jeg ikke kjenner igjen med denne PPen... Akkurat når en tror en kjenner sin egen kropp...

Back
Topp