lusemus 71
Forumet er livet
Ein prikk og lenge til el.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg satser på at det er positivtDette er jo bare positivt7DPO og tempefall ville gjort meg glad. Ikke fullt så stas med tempefall senere i syklusen
![]()
Takkja følte det ble kleint med en gang jeg begynte å prate.. Han sa også at han ikke regner det som en graviditet før det er gått 3 mnd.. Er det normalt?
![]()
Hehe nei han er 50 år og utenlandsk (ikke at det har noe å si altså) [emoji85] men jeg kommer til å bli deprimert hvis jeg skal til han under graviditeten for har fødsel angst før jeg i det hele tatt er blitt gravid [emoji120]Jeg vil si nei. Jeg ser risikoen de første 3mnd, men det er fremdeles graviditet.
Sorry at jeg spør, men reiste du tilbake til 50 tallet for å finne den legen der?
Han jeg var hos i går er fast lege hvis det var det du mente?Velkommen i klubben. Søkte hjelp i alder 43 år og fikk barre beskjed om at det var alderen. Men vart gravid samme mnd og kom til UL og der fyrte jeg alle plugger til på den timen. Mistet og kom til sjekk igjen om alt var ut etter MA og da fikk jeg sjekket ALT. Blodprøve, eggreserver og Ul og fant ingen problem.
Er det fast lege eller spes GU ?
OkeiDet veit jeg nå ikke helt om jeg er enig i altså!
Men før 4-5 uker skal jeg være enig med at det kanskje ikke helt kan regnes som en graviditet enda.
Nei egentlig ikkefikk beskjed at siden gynekolog Undersøkelsen gikk bra i oktober og alle hormon prøver ser bra ut så feiler det meg ikke noe sa lege.. Uff nevnte at jeg har spottet i 12 dager til sammen denne syklusen og at jeg har begynt å slite veldig psykisk pga dette.. Men han virket like gyldig.. Følte meg nesten dum der jeg satt.. Han anbefalte meg å starte på p piller og da sa jeg.. Det går vel ikke når jeg prøver å bli gravid? Det virket ikke som han husket at jeg er en prøver siden april i fjor... Følte meg helt tom etter jeg gikk ut derfra og knakk sammen..
Takk som spør [emoji173]️
Gratulerer!
Hjertet begynner jo å slå før 12 uker, så hvor den legen har vært under den delen av undervisningen, det lurer nå jeg på.....!Okei![]()
Hehe nei han er 50 år og utenlandsk (ikke at det har noe å si altså) [emoji85] men jeg kommer til å bli deprimert hvis jeg skal til han under graviditeten for har fødsel angst før jeg i det hele tatt er blitt gravid [emoji120]
Han jeg var hos i går er fast lege hvis det var det du mente?![]()
Jeg tempet t.o.m 17dpo, altså én uke etter positiv testHvor lenge temper dere etter positiv test!? Har jo fått positivt veldig tidlig! Jeg kjenner jeg blir litt stressa av det! Eks idag når den sank bittelitt, 0,05! Er jo ikke mye! Men lell[emoji12][emoji12]
Vis vedlegget 243852
Jeg tempet t.o.m 17dpo, altså én uke etter positiv testMin temp sank med 0,21(!) fra 11 til 13 dpo, så gikk den bittelitt opp noen dager før litt ned igjen. Er normalt med svigninger, tror det er bedre å la det være når det er stressende
Tok av meg Fitbit'en også, ble smårar.
Ja jeg tenkte bare.. Den legen kan ikke jeg samarbeide med for jeg kommer til å bli nervøs og overtenke når jeg blir gravid også.. [emoji14] han passer ikke til megHjertet begynner jo å slå før 12 uker, så hvor den legen har vært under den delen av undervisningen, det lurer nå jeg på.....!
Ja jeg veitDet kan faktisk hende det har noe å si i hans tilfelle altså.
Det høres ut som han praktiserer med holdninger og meninger som vi ser på som "gammeldagse"
Ja men har ikke gått et år før april :/ men jeg har søkt en annen lege nå så får jeg vente å seFast leger har ikkje peiling. Jeg har fastlege som ikkje veit kva gravid er for noko.
Du har krav på utredning når det er eit år. Stå på krava dine.
Felt og barre gå slik du gjør no. Burde skje no snart.
Ja jeg veitingen kan sette seg inn i andre sinw følelser.. Han eier ikke sosiale antenner [emoji14]
Takk for det [emoji173]️ ja han fokuserte veldig på at Hvis jeg går å tenker at jeg vil bli gravid så blir jeg ikke det... Hadde lyst til å be han holde kjeft å vite litt mer sympati... Han er jo mann og aner ikke hvordan følsene til oss kvinner er.. Vi har jo ikke prøvd et år enda.. Men nå idag er jeg på cd 58 og forrige syklus fikk jeg mensen på CD57.. Så nå er det 2 mnd siden forrige mensen igjen og sånn var det i desember også..problemet er at det er lange ventelister på de andre legene
håper du finner den du trenger