lusemus 71
Forumet er livet
Flott Temp men ikkje gravid. Da blir det nok krøll på syklusen denna mnd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min var mye lavere enn din er det negativt?Krysset er på plass3DPO
Nei, man bør ikke sammenligne seg med andre, noen har høyere og noen har lavere temperaturer. Hver syklus kan også være forskjellige.Min var mye lavere enn din er det negativt?
Det er bra da er det bare å vente å se om det har klaffet for oss denne mnd daNei, man bør ikke sammenligne seg med andre, noen har høyere og noen har lavere temperaturer. Hver syklus kan også være forskjellige.
Dine temperaturer nå tyder på at el har vært, og det er positivt![]()
Har du testet på nytt med el.tester? Kanskje kroppen prøver på ny el.Vis vedlegget 242744 da steg tempen idag da. Aner ikke hva det betyr.. Cd51 idagoo
Bare nå ikveld som var negativ [emoji85][emoji50]Har du testet på nytt med el.tester? Kanskje kroppen prøver på ny el.
I hele dag har jeg hatt den uvelle følelsen av trang til å være tissatrengen konstant. Det er ikke noe svie eller noe så tviler på UVI. Men føles som blæra ikke blir tom. Og klemmer jeg på blæra så føles det som jeg skal tisse på meg. Hva er greia?? Noen dom har peiling? Takk
Men har det noe å si for tempen i morgen tidlig?Du kan ha cystitt, altså blærebetennelse, selv om det ikke svir når du tisser. Lever en urinprøve hos fastlegen hvis det fortsatt er sånn i morgen. Drikk masse surt, fex appelsinjuice... god bedring!
I hele dag har jeg hatt den uvelle følelsen av trang til å være tissatrengen konstant. Det er ikke noe svie eller noe så tviler på UVI. Men føles som blæra ikke blir tom. Og klemmer jeg på blæra så føles det som jeg skal tisse på meg. Hva er greia?? Noen dom har peiling? Takk
Idag var det så og si borte igjen? Er det mulig? Borte avdrag selv på en dag..Kan være begynnelsen på UVI. Det er ikke alltid det kommer svie og slikt. Jeg hadde tatt litt forebyggende i alle fall[emoji28]
Idag var det så og si borte igjen? Er det mulig? Borte avdrag selv på en dag..