Vi som temper

1B0C8B0C-BE66-4BFC-BD03-547C94B49332.jpeg

Flott Temp men ikkje gravid. Da blir det nok krøll på syklusen denna mnd.

Min var mye lavere enn din er det negativt?
Nei, man bør ikke sammenligne seg med andre, noen har høyere og noen har lavere temperaturer. Hver syklus kan også være forskjellige. :)
Dine temperaturer nå tyder på at el har vært, og det er positivt :)

I hele dag har jeg hatt den uvelle følelsen av trang til å være tissatrengen konstant. Det er ikke noe svie eller noe så tviler på UVI. Men føles som blæra ikke blir tom. Og klemmer jeg på blæra så føles det som jeg skal tisse på meg. Hva er greia?? Noen dom har peiling? Takk

I hele dag har jeg hatt den uvelle følelsen av trang til å være tissatrengen konstant. Det er ikke noe svie eller noe så tviler på UVI. Men føles som blæra ikke blir tom. Og klemmer jeg på blæra så føles det som jeg skal tisse på meg. Hva er greia?? Noen dom har peiling? Takk

Du kan ha cystitt, altså blærebetennelse, selv om det ikke svir når du tisser. Lever en urinprøve hos fastlegen hvis det fortsatt er sånn i morgen. Drikk masse surt, fex appelsinjuice... god bedring!

Hvorfor tar ikke FF hensyn til EL tester? I følge mine symptomer, og EL tester er jeg 1 DPO. FF sier jeg er 3 dpo.
Screenshot_20180207-065454.jpg

Kan være begynnelsen på UVI. Det er ikke alltid det kommer svie og slikt. Jeg hadde tatt litt forebyggende i alle fall[emoji28]

Idag var det så og si borte igjen? Er det mulig? Borte avdrag selv på en dag..

Jeg fikk akkurat slikt kveld/natt til tirsdag. Kjøpte tranebær kapsler på apoteket på tirsdag ettermiddag og tok med en gang å det er borte hos meg også[emoji28] nå er ikke jeg noe lege men det tror ikke det trenger å være snakk om mer enn bittelitt «rusk» som finner vegen inn som kan gi plager. Men trenger ikke å føre til UVI hver gang.

Men bra det er borte da[emoji4] vet ikke hvor du er i syklusen, men det sies jo at en slik følelse kan være et graviditetstegn også[emoji28]

Back
Topp