lusemus 71
Forumet er livet
Tempen etter 7 til 14:30 nattskift søvn. Veit ikkje om eg kan lita på tempen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt store variasjoner et par dager så tidlig i syklusen hver ppAndre syklus med temping. Er det normalt med slike store variasjoner så tidlig i syklus? Mine sykluser er relativt lange. 33 - 72 dager. Hadde masse eggehvitesekret i dag, men mistenker at det heller skyldes våte drømmer enn EL [emoji23]
![]()
Vis vedlegget 242561
Temp etter nattskift søvn. Kan ein lita på den tempen ?
Gjør noen store hopp. Usikker på tolkning av de.
![]()
Nei, det gjør jo egentlig ikke det..Vis vedlegget 242601
Usikker på tempen i dag, tatt til rett tid. Forkjøla så det har vært lite sammenhengende søvn i natt. Er mellom 4 og 7 dager til el så det spiller vel ingen rolle.

Haha. Dere har i alle fall gjort det dere kunne[emoji85] jeg hadde ikke holdt ut så lengeVis vedlegget 242604
Da ser det ut til at el var på lørdag, ingen som kan si noe på aksjeinnleggene våre hvertfall![]()
Hahaha, dette er jo den morsomme delen ved å prøveHaha. Dere har i alle fall gjort det dere kunne[emoji85] jeg hadde ikke holdt ut så lenge

Å nei, det var kjedeligDa vart det negative tester så tempen stemmer ikkje etter nattskift.
Morsomt at vi ligger likt nå i dpo landVis vedlegget 242604
Da ser det ut til at el var på lørdag, ingen som kan si noe på aksjeinnleggene våre hvertfall![]()

Er 6 dpo...Vis vedlegget 242728 Jah, vet ikke helt hva jeg skal tro... måtte opp tidligere enn vanlig på fredag, derfor tom sirkel der. I helga sov jeg over tempealarmen, så lørdag er ca 3 timer senere enn vanlig, mens søndag gav jeg opp.
Tempefall i dag, men kan håpe på en festedipp??Er 6 dpo...