Vi som temper

Temper dere når dere har TR? Jeg sover jo med OvuSense hele natten, og den skal ikke brukes under TR. Er TR temp viktig for resten av syklustempen? Har et basaltermometer jeg evt kan bruke under TR hvis det er nødvendig.

Temper ikke under tr, temper vaginalt. Når jeg begynner å spotte temper jeg som normalt [emoji4]

Temper dere når dere har TR? Jeg sover jo med OvuSense hele natten, og den skal ikke brukes under TR. Er TR temp viktig for resten av syklustempen? Har et basaltermometer jeg evt kan bruke under TR hvis det er nødvendig.
Jeg temper ikke under TR. :)

6f75996310f37f71d9cb44ed6c89a476.jpg
da gikk krysset bort prøvde å skrive mye høyere temp også men gikk fortsatt ikke tilbake krysset.. Så da har jeg ikke hatt el da? Men all den spottingen jeg har hatt de to siste dagene da??? Skjønner ingenting jeg nå.... Dag 43 idag..........

6f75996310f37f71d9cb44ed6c89a476.jpg
da gikk krysset bort prøvde å skrive mye høyere temp også men gikk fortsatt ikke tilbake krysset.. Så da har jeg ikke hatt el da? Men all den spottingen jeg har hatt de to siste dagene da??? Skjønner ingenting jeg nå.... Dag 43 idag..........

Syns ikke det ser ut som du har hatt EL dessverre :/

Nei jeg ser det jeg og :( ikke rart jeg ikke er gravid da [emoji85][emoji85] men spottet i 3 dager nå og har hatt litt murringer så hva er det da?? Mensen kan vel ikke komme før El har vært?? :)
Så kjedelig! Tror det er mulig med mens uten el, dersom kroppen har prøvd på el og gjort seg klar for å skylle et ubefruktet egg ut. Det er i hvertfall mulig med blødninger uten el. Tror jeg ville tatt det opp med lege/gynekolog, hvert fall om det skjer ofte. Har du hatt flere sykluser uten el? [emoji4]

Så kjedelig! Tror det er mulig med mens uten el, dersom kroppen har prøvd på el og gjort seg klar for å skylle et ubefruktet egg ut. Det er i hvertfall mulig med blødninger uten el. Tror jeg ville tatt det opp med lege/gynekolog, hvert fall om det skjer ofte. Har du hatt flere sykluser uten el? [emoji4]
Siste syklus var på 57 dager :o så jeg aner ikke.. Får positive el tester men vet ikke om egget slipper :(

Nei jeg ser det jeg og :( ikke rart jeg ikke er gravid da [emoji85][emoji85] men spottet i 3 dager nå og har hatt litt murringer så hva er det da?? Mensen kan vel ikke komme før El har vært?? :)

Det går an å få en blødning uten EL. Tror kanskje den vil oppleves litt annerledes enn en vanlig menstruasjon, men det vil nok være individuelt. Jeg ville bestilt meg en time til UL hvis jeg var deg, og kanskje begynt med vaginal temping for å få en jevnere kurve.

Ååå... dagene går sakte og ikke fikk jeg tempet i helga heller...
bcfe0492947b73714c326bcf283ab7d6.jpg

Ser dog ikke så lovende ut.. kunne godt vært høyere...

84b781bec1bb1d23aa7b34121bac75d9.png

Første PP med temping! Veldig spennende[emoji4] mistenker jeg ikke hadde EL forrige PP og med en ustabil syklus skal det bli interessant å følge med

Det går an å få en blødning uten EL. Tror kanskje den vil oppleves litt annerledes enn en vanlig menstruasjon, men det vil nok være individuelt. Jeg ville bestilt meg en time til UL hvis jeg var deg, og kanskje begynt med vaginal temping for å få en jevnere kurve.
Okei det visste jeg ikke [emoji87] jeg hadde innvendig ultralyd i oktober og alt så fint ut :) jeg har tempet vaginalt hele syklusen... :s takk for tips allikevel [emoji173]️
Jeg spotter mer og mer nå men ikke rødt blod liksom... Spent utover dagen [emoji120]

10 dpo og negativ test. Lite troen på noe spire denne pp... :(
Screenshot_20180129-110323.png

618abb460ddffade7f801b23520d84a1.png

Tidenes korteste TR men da er vi i gang [emoji4]
GU på fredag. Veldig spent på hva hun vil se der inne.

Siste syklus var på 57 dager :eek: så jeg aner ikke.. Får positive el tester men vet ikke om egget slipper :(
Det høres veldig likt ut slik som jeg hadde det. Kunne se på grafen at kroppen prøvde på EL hele tiden, men syklusene var lange og uten EL. Hadde også positive ELtester hele tiden. Gikk til gyn og fikk bekreftet PCO, mange cyster som ødela for EL pga konstant forhøyet LH.

Har to dager igjen med FSH sprøytene, kjenner foreløpig ingenting i eggstokkene (kjente mye på venstre side sist). Håper jeg har noen egg som modner, begynner å bli skikkelig lei:meh: begynte å spotte i går, akkurat som om TR var på vei tilbake.. liker ikke hvordan kroppen reagerer på hormonsprøytene:sorry:
Mer aktiv med å følge med på utflod+cervix denne gang, NÅ MÅ det gå med en spire som faktisk vokser som den skal:rolleyes:
Screenshot_20180129-123008.png

Back
Topp