Men da har jeg IKKE hatt el jeg da????????Det hjalp jo ikke i det hele tatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men da har jeg IKKE hatt el jeg da????????Det hjalp jo ikke i det hele tatt
Det er nok ganske sannsynlig at du ikke har hatt el, hvis man ser på tempen din.Men da har jeg IKKE hatt el jeg da????????
Men da er det 3 syklusen jeg ikke har det eller at den er veldig forsinket..Det er nok ganske sannsynlig at du ikke har hatt el, hvis man ser på tempen din.
Det er ikke unormalt å ha en og annen syklus uten el.
Selvfølgelig er det et tegn på el, men etter el skal jo tempen stige pga progreston. Nei jeg vet ikke, snakk med legen din. Tenker dette må være grunn til å ikke lykkes?Men da er det 3 syklusen jeg ikke har det eller at den er veldig forsinket..men tempen sank jo 0,4 grader før den steg og det er jo et tegn på el??
![]()
Oioi! Har du testet? Det måå jo være gravidkurve!
Ligger bilde i IKM uke 5Oioi! Har du testet? Det måå jo være gravidkurve!
Her hatte det virkelig klødd i testefingrene mine[emoji7]
Tusen takk for svar og engasjementSelvfølgelig er det et tegn på el, men etter el skal jo tempen stige pga progreston. Nei jeg vet ikke, snakk med legen din. Tenker dette må være grunn til å ikke lykkes?
Her er noen av mine el løse sykluser, hadde ikke el her. Samma hva ff tror [emoji6]
Vis vedlegget 241742Vis vedlegget 241743
Har du el til vanlig? Noen ganger hopper kroppen over el, det er helt naturlig. Tenker det er mere bekymring om det skjer ofte.Tusen takk for svar og engasjementfaen heller altså... Tok blodprøver før jul og ingen ting å si på hormonene mine heller så skjønner ikke dette jeg
![]()
Jeg vet ikke.. Har kun merket det 2 mnd etter pille slutt kroppen min prøver jo for hadde positiv el test forrige periode og denne perioden.. Forrige syklus var på 57 dager... På 40 idag så kjenner jeg blir skikkelig lei meg... Var helt sikker på jeg hadde el pga testen og tempen...Har du el til vanlig? Noen ganger hopper kroppen over el, det er helt naturlig. Tenker det er mere bekymring om det skjer ofte.
Hadde bitte liten blødning før positiv el test og 4-5 dager etter.. Er ikke det et tegn på el også?Har du el til vanlig? Noen ganger hopper kroppen over el, det er helt naturlig. Tenker det er mere bekymring om det skjer ofte.
HerligVis vedlegget 241844
Da ser det ut som egg har sluppet.
Da kan man vel si gratulerer!! [emoji7] hurra!