Vi som temper

Men da har jeg IKKE hatt el jeg da????????
Det er nok ganske sannsynlig at du ikke har hatt el, hvis man ser på tempen din.
Det er ikke unormalt å ha en og annen syklus uten el.

Det er nok ganske sannsynlig at du ikke har hatt el, hvis man ser på tempen din.
Det er ikke unormalt å ha en og annen syklus uten el.
Men da er det 3 syklusen jeg ikke har det eller at den er veldig forsinket.. :( men tempen sank jo 0,4 grader før den steg og det er jo et tegn på el?? :o

Men da er det 3 syklusen jeg ikke har det eller at den er veldig forsinket.. :( men tempen sank jo 0,4 grader før den steg og det er jo et tegn på el?? :o
Selvfølgelig er det et tegn på el, men etter el skal jo tempen stige pga progreston. Nei jeg vet ikke, snakk med legen din. Tenker dette må være grunn til å ikke lykkes?
Her er noen av mine el løse sykluser, hadde ikke el her. Samma hva ff tror [emoji6]
Screenshot_20180126-104937.jpg
Screenshot_20180126-104645.jpg

Vi er i gang iallfall [emoji4][emoji4][emoji4]

6db95f075b3f9cf94866bd37824521ea.png

I dag gikk tempen ned igjen [emoji13]
Er på tur i helga og glemte termometeret så da får vi bare vente til mandag og se...
28b4233dce6adac2171985dd35956f50.jpg

Selvfølgelig er det et tegn på el, men etter el skal jo tempen stige pga progreston. Nei jeg vet ikke, snakk med legen din. Tenker dette må være grunn til å ikke lykkes?
Her er noen av mine el løse sykluser, hadde ikke el her. Samma hva ff tror [emoji6]
Vis vedlegget 241742Vis vedlegget 241743
Tusen takk for svar og engasjement :) faen heller altså... Tok blodprøver før jul og ingen ting å si på hormonene mine heller så skjønner ikke dette jeg :(

Tusen takk for svar og engasjement :) faen heller altså... Tok blodprøver før jul og ingen ting å si på hormonene mine heller så skjønner ikke dette jeg :(
Har du el til vanlig? Noen ganger hopper kroppen over el, det er helt naturlig. Tenker det er mere bekymring om det skjer ofte.

Har du el til vanlig? Noen ganger hopper kroppen over el, det er helt naturlig. Tenker det er mere bekymring om det skjer ofte.
Jeg vet ikke.. Har kun merket det 2 mnd etter pille slutt kroppen min prøver jo for hadde positiv el test forrige periode og denne perioden.. Forrige syklus var på 57 dager... På 40 idag så kjenner jeg blir skikkelig lei meg... Var helt sikker på jeg hadde el pga testen og tempen... :(

Back
Topp