Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkDa kan man vel si gratulerer!! [emoji7] hurra!

Nyyydelig graf!! Grattis
Masse lykke tilNår blødningen her er over blir det temping! Håper det blir bedre enn forrige gang jeg tempet etter SA.![]()

Gratulerer
Eg har opplevd begge deler, men det kan jo være andre grunner.Må bare spørre ang alkohol. Om man tar seg 2-3 glass rødvin, hvilken vei påvirker det temperaturen? Lavere eller høyere? Hva er deres erfaring?![]()
Jeg opplever at tempen blir høyere neste dagMå bare spørre ang alkohol. Om man tar seg 2-3 glass rødvin, hvilken vei påvirker det temperaturen? Lavere eller høyere? Hva er deres erfaring?![]()
Må bare spørre ang alkohol. Om man tar seg 2-3 glass rødvin, hvilken vei påvirker det temperaturen? Lavere eller høyere? Hva er deres erfaring?![]()
Alkohol gjor tempen høy hos megMå bare spørre ang alkohol. Om man tar seg 2-3 glass rødvin, hvilken vei påvirker det temperaturen? Lavere eller høyere? Hva er deres erfaring?![]()
Min forrige kurve så slik ut, tempen holdt seg høy på CD16 og FF satte stipla kryss på CD13. Fikk ikke fast kryss den PP. Mangen slike kurver på "charts like mine"Vis vedlegget 241915
Hm mnd uten eggløsning.
Min forrige kurve så slik ut, tempen holdt seg høy på CD16 og FF satte stipla kryss på CD13. Fikk ikke fast kryss den PP. Mangen slike kurver på "charts like mine"