Vi som temper

a4826e981da269694620b4e96da53d06.jpg
dagens temp og ingen tegn til TR

Må bare spørre ang alkohol. Om man tar seg 2-3 glass rødvin, hvilken vei påvirker det temperaturen? Lavere eller høyere? Hva er deres erfaring? :)

Må bare spørre ang alkohol. Om man tar seg 2-3 glass rødvin, hvilken vei påvirker det temperaturen? Lavere eller høyere? Hva er deres erfaring? :)
Eg har opplevd begge deler, men det kan jo være andre grunner.

Eg tipper at det forhøyer tempen litt, kroppen må jo jobbe litt ekstra for å håndtere alkoholen.

Jeg opplever at tempen blir høyere neste dag :)

Alkohol gjor tempen høy hos meg

Min forrige kurve så slik ut, tempen holdt seg høy på CD16 og FF satte stipla kryss på CD13. Fikk ikke fast kryss den PP. Mangen slike kurver på "charts like mine"

Testa ut no kor langt ned tempen må før den ikkje kommer kryss og det var på 36,35. Fekk da veldig lav coverline. Tror det ikkje er noko eggløsnig denne mnd.

Er nok barre og innsjå det. Sukkkk

Temper dere når dere har TR? Jeg sover jo med OvuSense hele natten, og den skal ikke brukes under TR. Er TR temp viktig for resten av syklustempen? Har et basaltermometer jeg evt kan bruke under TR hvis det er nødvendig.

Back
Topp