Floken
Forumet er livet
Blir spennende med tempen i morgenTakk for svar[emoji173]️ blir litt bekymret for alt unormalt nå. Ikm om 2 dager.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende med tempen i morgenTakk for svar[emoji173]️ blir litt bekymret for alt unormalt nå. Ikm om 2 dager.
Går det an å hente frem hele forrige periodes chart?
Finner det kun på overlay og da får jeg jo ikke se alt..
Har du testet i dag?Sov ekstremt dårlig i natt.
Regner med at det er grunnen til tempen er så høy.
Har du testet i dag?
Når er ikm da? Min begynte ikke å synke før to dager før tror jeg, og var fremdeles over coverline på ikm![]()
Er det ikke litt rart at tempen holder seg så høy, selv om jeg har negativ test? Er ikke gravid, for jeg spotter ganske mye, slik jeg alltid gjør før mensen.
Når er ikm da? Min begynte ikke å synke før to dager før tror jeg, og var fremdeles over coverline på ikm![]()
Da er den ganske høy jaIkm er i morgen[emoji4] Jaja, får lade opp til ny pp
Da er den ganske høy ja
Det er nå fremdeles håp, tester du igjen i morgen?
første gangen tempen går så raskt ned i en ny pp. I dag er det akkurat 1 år siden jeg tok siste p-pille, kjedelig at det ikke har klaffet slik at vi fikk beholde spiren vi hadde
begynner med sprøytene i dag!Krysser fingrene for deg!Nei, føler meg 99 % sikker på at jeg ikke er gravid. Første pp jeg temper, så har ingenting å sammenlikne med. Får heller vente på mensen. Men takk skal du ha[emoji173]️
Uææ, så spennende!Sov ekstremt dårlig i natt.
Regner med at det er grunnen til tempen er så høy.
![]()