Vi som temper

Ja, tempen synker gjerne noen dager før, så det tyder på at el er på vei. Bare å legge inn aksjer med jevne mellomrom!

Den testen du hadde i går er nok negativ, og i dag vil jeg si usikker. Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for å være positiv.
Takk for svar!Teststreken er øverst, syns de ser sterkere ut enn kontrollstreken jeg?

Har ikke klart å forstå meg på syklusen min, så bestemte meg for å tempe. Tenkte det ville gi meg mer svar på når jeg har el, men må si jeg er litt forvirret hadde en periode med el slim og en tapp som kjentes ut som klar for el.. men forstår det sånn utifra temp at det ikke har vært el? Har tatt el tester. Hadde en som var ganske sterk (men ikke positiv) syklusen dag 13 eller 14. Så blenda svake etter det. Utommodig!

Vedlegg

• b_9e5DTK.png
    b_9e5DTK.png
    21,8 KB · Visninger: 111
Jeg la inn feil temp en dag, gikk gjennom de lagrede temperaturene på termometeret nå, og fant den riktige tempen som ble målt (ulempen med å måle så tidlig at man er helt i ørska).
Når jeg nå ser på min nye kurve ser det ut til å kanskje være en trifasisk kurve?

Spottet i går, men ikke hatt noe mer etterpå.
Vi har på aketur i går, og kjente selv at det kom noe i trusa en liten stund etter å ha dratt 3-åringen opp den seige bakken.. jeg tenkte faktisk at «nå blør jeg». Men da jeg kom hjem var det litt farget utflod. Men det har ikke vært noe mer etter dette. Og tempen holder seg fortsatt oppe.

Har tydeligere tegn på at mensen skal komme når som helst nå.

Men dere vet, vi har jo trua helt frem til tr har inntatt godstolen sin i stua...

Vedlegg

• BDB8049B-EDFD-4749-BB42-5F6A6DDECE82.jpeg
    BDB8049B-EDFD-4749-BB42-5F6A6DDECE82.jpeg
    169,5 KB · Visninger: 99
Takk for svar!Teststreken er øverst, syns de ser sterkere ut enn kontrollstreken jeg?

De er helt klart positive. Tror forrige person så feil, og tenkte motsatt, at kontrollstreken var de sterkeste strekene. Hump i vei :) og ja, veldig vanlig at tempen daler før el.

Har ikke klart å forstå meg på syklusen min, så bestemte meg for å tempe. Tenkte det ville gi meg mer svar på når jeg har el, men må si jeg er litt forvirret hadde en periode med el slim og en tapp som kjentes ut som klar for el.. men forstår det sånn utifra temp at det ikke har vært el? Har tatt el tester. Hadde en som var ganske sterk (men ikke positiv) syklusen dag 13 eller 14. Så blenda svake etter det. Utommodig!
Du bruker et basaltermometer?

Jeg la inn feil temp en dag, gikk gjennom de lagrede temperaturene på termometeret nå, og fant den riktige tempen som ble målt (ulempen med å måle så tidlig at man er helt i ørska).
Når jeg nå ser på min nye kurve ser det ut til å kanskje være en trifasisk kurve?

Spottet i går, men ikke hatt noe mer etterpå.
Vi har på aketur i går, og kjente selv at det kom noe i trusa en liten stund etter å ha dratt 3-åringen opp den seige bakken.. jeg tenkte faktisk at «nå blør jeg». Men da jeg kom hjem var det litt farget utflod. Men det har ikke vært noe mer etter dette. Og tempen holder seg fortsatt oppe.

Har tydeligere tegn på at mensen skal komme når som helst nå.

Men dere vet, vi har jo trua helt frem til tr har inntatt godstolen sin i stua...
Oioioi! Ser jo veldig lovende ut! Tror det er ganske vanlig med symptomer på mens også når man er gravid. De kan jo være ganske overlappende! Jeg har troen!

De er helt klart positive. Tror forrige person så feil, og tenkte motsatt, at kontrollstreken var de sterkeste strekene. Hump i vei :) og ja, veldig vanlig at tempen daler før el.
Håper veldig på tempstigning i morgen! Vil til dpo-land! :)

Ja. Og temper til nøyaktig samme tid hver dag
Hm, skjønner godt du ikke forstår deg helt på kroppen din, for det ser jo ut som om du hadde el på dag 16 etter temp.. men rart du kun har hatt to dager med høy temperatur etter det, og at den daler... kan det være at kroppen har prøvd på el, men ikke fått det til?

Oioioi! Ser jo veldig lovende ut! Tror det er ganske vanlig med symptomer på mens også når man er gravid. De kan jo være ganske overlappende! Jeg har troen!

Jeg tør ikke håpe for mye, ble så skuffet da jeg spottet i går, og kjente de tunge og ømme puppene da jeg skulle legge meg.
Men, vi krysser fingrene lell:happy:

Jeg tør ikke håpe for mye, ble så skuffet da jeg spottet i går, og kjente de tunge og ømme puppene da jeg skulle legge meg.
Men, vi krysser fingrene lell:happy:
Ja, blir noen spennende dager fremover da! :)

Hm, skjønner godt du ikke forstår deg helt på kroppen din, for det ser jo ut som om du hadde el på dag 16 etter temp.. men rart du kun har hatt to dager med høy temperatur etter det, og at den daler... kan det være at kroppen har prøvd på el, men ikke fått det til?
ja kanskje det. Æsj, må vel bare vente og se

Sov 2 timer ekstra i dag, så derfor tempen gikk opp, men det er da opp :) så det er godt!
10DPO pleier tempen min å synke litt, så hvis den holder seg høy fra 10DPO, da er det virkelig virkelig håp [emoji7][emoji7][emoji85][emoji85]

699eca468afe87335549ab4caa15f975.png

Tempen ga meg en god dose falskt håp i dag tidlig :rolleyes: Aldri hatt stigende temp 11 dpo.. men spotter brunt fortsatt og testen var blendahvit. Så synker nok drastisk i morgen tenker jeg.. og tr på tirsdag. Men da har jeg i hvert fall normal lutealfase igjen etter MA.

Screenshot_20180114-105230.jpg

Screenshot_20180114-105547.jpg

Krysser fingrene for EL iløpet av noen få dager nå :)

9AC352B3-6BF0-476D-AAE6-C93726626813.jpeg

Jeg kunne gjerne trengt litt erfaringshjelp fra dere erfarne tempere [emoji5] Keg har nylig begynt å tempe med OvuSense. Vanlig telling funket ikke for min del, pga store variasjoner i søvnen. Denne har jeg inni meg hele natten, så den måler meget nøyaktige temperaturer over flere timer. Jeg har bare brukt den i 4 netter, og allerede nå fant den EL! Jeg er litt forvirret i og med at jeg hadde positiv ELtest på onsdag, men masse EL slim i går. OvuSense sier at EL er i dag.

Dersom det stemmer er det fantastisk! Da sambo har vært på reise, men kom hjem i går. I dag la vi inn aksjer uten å egentlig vite at jeg hadde EL. Men hvordan ville dere tolket dette? Ville dere stolt på temperatur og EL slim, selvom temperaturen bare er over 4 netter? Eller ville dere stolt på den positive ELtesten på onsdag?

ace179399feb753be449c362d9a28f92.png

Back
Topp