Omg, dette er enten veldig bra eller kroppen min som lurer meg! [emoji33][emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow!!okeeeei, hva betyr dette da??[emoji23] Termometeret pep annerledes men viste samme temp fler ganger etter hverandre![]()
![]()

![]()
Omg, dette er enten veldig bra eller kroppen min som lurer meg! [emoji33][emoji33]
Dette er første gang tempen er høyt over coverline på 12 dpo. Har ikke lenger lutealfase så tr skal komme i morgen, men tempen pleier å ligge på cl nå. Testene er negative og jeg har spottet i 4 dager, så prøver å holde håpet nede, men... Noen som har fått sen positiv test her?
Vis vedlegget 240744
Vis vedlegget 240745
Opp, opp, opp!![]()
Så at dagens temp ikke ble med [emoji848][emoji848]
Opp, opp, opp!![]()
Det er veldig tidlig enda daFikk blenda test i dag da [emoji20]
Hold håpet oppe 
Jeg spotter brunt, var litt rødt på papiret 8 dpo og etter det bare utvannet brunt.. Men spotter alltid noen dager før ikm, så tør ikke håpe noe ennå .. fikk positiv sist 11/12 dpo så burde jo sett noe nå..Oi, denne så veldig fin ut!
Vet om mange som spotter noen dager i dagene rundt ikm, og som også tester sent.
Jeg har trua på at du får positiv test om noen dager
PS! Hvilken farge har du på spottingen?
Jeg spotter brunt, var litt rødt på papiret 8 dpo og etter det bare utvannet brunt.. Men spotter alltid noen dager før ikm, så tør ikke håpe noe ennå .. fikk positiv sist 11/12 dpo så burde jo sett noe nå..![]()
Ja du sier noeIngen graviditet er lik vet duselv om du testet ved 11/12 sist, er det ikke sikkert du gjør det nå
Viktig å være optimistisk frem til tr helt sikkert er her![]()

Takk for det [emoji173]️Wow!!Dette MÅ jo være positivt! Krysser fingrene for deg
![]()
Tempet ikke så mye lenger enn du er nå, men sånn var min ihvertfall. Tenker det er normalt at det svinger litt!? (Jeg er 6+4 nå.) Valgte å slutte å tempe, greit å slippe å bekymre seg for det også [emoji28]![]()
Dette er første gang tempen er høyt over coverline på 12 dpo. Har ikke lenger lutealfase så tr skal komme i morgen, men tempen pleier å ligge på cl nå. Testene er negative og jeg har spottet i 4 dager, så prøver å holde håpet nede, men... Noen som har fått sen positiv test her?
Vis vedlegget 240744
Vis vedlegget 240745