Vi som temper

5aa85f200945ad10498fc72a885825fd.png

Omg, dette er enten veldig bra eller kroppen min som lurer meg! [emoji33][emoji33]

Dette er første gang tempen er høyt over coverline på 12 dpo. Har ikke lenger lutealfase så tr skal komme i morgen, men tempen pleier å ligge på cl nå. Testene er negative og jeg har spottet i 4 dager, så prøver å holde håpet nede, men... Noen som har fått sen positiv test her? :rolleyes:
Screenshot_20180115-073003.jpg

Screenshot_20180115-073045.jpg

246a9164e3417c3eb2296c45bb862fad.png

Så at dagens temp ikke ble med [emoji848][emoji848]

Dette er første gang tempen er høyt over coverline på 12 dpo. Har ikke lenger lutealfase så tr skal komme i morgen, men tempen pleier å ligge på cl nå. Testene er negative og jeg har spottet i 4 dager, så prøver å holde håpet nede, men... Noen som har fått sen positiv test her? :rolleyes:
Vis vedlegget 240744
Vis vedlegget 240745

Oi, denne så veldig fin ut!
Vet om mange som spotter noen dager i dagene rundt ikm, og som også tester sent.
Jeg har trua på at du får positiv test om noen dager :)

PS! Hvilken farge har du på spottingen?

Oi, denne så veldig fin ut!
Vet om mange som spotter noen dager i dagene rundt ikm, og som også tester sent.
Jeg har trua på at du får positiv test om noen dager :)

PS! Hvilken farge har du på spottingen?
Jeg spotter brunt, var litt rødt på papiret 8 dpo og etter det bare utvannet brunt.. Men spotter alltid noen dager før ikm, så tør ikke håpe noe ennå .. fikk positiv sist 11/12 dpo så burde jo sett noe nå.. :rolleyes:

Jeg spotter brunt, var litt rødt på papiret 8 dpo og etter det bare utvannet brunt.. Men spotter alltid noen dager før ikm, så tør ikke håpe noe ennå .. fikk positiv sist 11/12 dpo så burde jo sett noe nå.. :rolleyes:

Ingen graviditet er lik vet du ;) selv om du testet ved 11/12 sist, er det ikke sikkert du gjør det nå :)
Viktig å være optimistisk frem til tr helt sikkert er her :p

Ingen graviditet er lik vet du ;) selv om du testet ved 11/12 sist, er det ikke sikkert du gjør det nå :)
Viktig å være optimistisk frem til tr helt sikkert er her :p
Ja du sier noe :p bare litt vanskelig å være optimist etter 14 prøveperioder, men ingenting er over før tr er her :happy:

IMG_20180115_194504.png

Håper EL er idag :)

Tempet ikke så mye lenger enn du er nå, men sånn var min ihvertfall. Tenker det er normalt at det svinger litt!? (Jeg er 6+4 nå.) Valgte å slutte å tempe, greit å slippe å bekymre seg for det også [emoji28]
cb56e5b6551eabd2f0b528e57cda32b3.jpg

Takk for svar! Jeg tempet ikke i helgen, men i dag og da var den bittelitt lavere. Helt enig i at det er bedre å la være, så nå er det ferdig målt for denne gang:)

Vis vedlegget 240744
Vis vedlegget 240745

Bør fortsatt være mulig ifølge FFs statistikker.

Samme temp i dag 36.77, ikm i dag:eek: Det er så dårlig gjort hvis dette ikke er en spire.. Tempet igjen rett etterpå fordi jeg ikke klarte å tro på det, da var tempen 36.66... så kan bare være tempen som lurer meg:bag:

Edit: Negativ digital men kan skimte en svak svak svak strek på strimmel (etter fristen). Har ikke sett dette på resten av pakka, alle har vært helt blenda. Håper så inderlig!
Screenshot_20180116-053450.jpg

Last edited:
5db9dff00e5da94ec9aaeec650ac0745.jpg
da gikk tempen ned igjen :/ tempen igår kan være fordi jeg var syk.. Kjempe vondt i halsen og slapp osv.. Men den holder seg fortsatt høy nok idag da?? :)

Back
Topp