Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6 dpo, foreløpig ser det fint ut, men selvfølgelig for tidlig å si..
![]()
[emoji120][emoji120][emoji7]6 DPO, den holder seg oppe men er ikke noe forskjell fra de tidligere syklusene.
Hvis jeg får en temp over noen dager som er høyere enn hva jeg har opplevd tidligere, skal jeg virkelig begynne å håpe [emoji85][emoji85]
![]()
![]()
Vis vedlegget 240579
Det var det og spotter.
Ja, jeg er fornøyd med den altså
Men du veit, fallet blir destod større dersom den synker stort ila noen dager nå![]()

Vis vedlegget 240579
Det var det og spotter.
Ser nesten ut som noe prøvde da[emoji173]Vis vedlegget 240579
Det var det og spotter.
Dagens!
Jeg fikk mange like temper den gangen jeg ble gravid første gang![]()
Dagens temp 4 dpo, veldig spesielt at jeg fikk nøyaktig samme temp som igår. Måtte sjekke flere ganger. Er ikke noe spesielt høy heller. Noen andre som har opplevd det? Har samtidig elsmerter og har hatt det siden positiv eltest, selv om utfloden endret seg med en gang på negativ test. Fra «eggwhite» til «creamy». På ff står det at jeg kanskje skal forvente ny el? [emoji849][emoji37]
Den pp’en jeg hadde kjemisk, hadde jeg flere like temp. Gjerne to og to med litt mellomrom mellom![]()
Dagens temp 4 dpo, veldig spesielt at jeg fikk nøyaktig samme temp som igår. Måtte sjekke flere ganger. Er ikke noe spesielt høy heller. Noen andre som har opplevd det? Har samtidig elsmerter og har hatt det siden positiv eltest, selv om utfloden endret seg med en gang på negativ test. Fra «eggwhite» til «creamy». På ff står det at jeg kanskje skal forvente ny el? [emoji849][emoji37]
Jeg fikk mange like temper den gangen jeg ble gravid første gang![]()
Den pp’en jeg hadde kjemisk, hadde jeg flere like temp. Gjerne to og to med litt mellomrom mellom![]()
Bra den holder seg oppe[emoji7] må den fortsette med det!![emoji7][emoji7]
Må bare spørre, ser du har satt den på opk-innstilling! Er det fordi tempen ikke har samvart med EL-tester? Ikke samsvart til meg denne syklusen, så jeg tror FF tar feil hos meg!
Er det vanlig at tempen synker dagene før el? Har hørt det kan komme en dipp ved el, men før?
![]()
Har to dager på rad med positiv el tester, og synkende temp
(til venstre fra i dag)![]()