Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva tenker dere om kurven? Og temp? Håper aksjene holder til en etterlengtet spire... 6 dpo idag

Hadde el på dag 22 sist, derfor jeg var litt slumsete med tidspunktet igår
Her ser det ikke ut til å gå veien. Temp går nedover og ikm i morgen [emoji30]
![]()

Det kan jo det, men kjenner håpet svinner hen her nå. Begynner å innstille meg på pp4 og oktober-babyDet er ikke noe moro, men tempen er over coverline fortsatt, så kan jo snu imorgen![]()
Det kan jo det, men kjenner håpet svinner hen her nå. Begynner å innstille meg på pp4 og oktober-baby![]()
Håper det klaffer for deg denne pp da!Jeg prøver å innstille meg på det samme. Mest fordi jeg ikke tør å ha så store forventninger. Etter neste pp blir det nok en liten pause for meg, helt til slutten av april...så håper det klaffer denne eller neste pp![]()
Hei hei damer[emoji56]
Jeg har veldig lyst til å begynne å tempe, og har derfor mange spørsmål[emoji56]
Hvilke termometer bruker dere?
Hvor måler dere (øre, munn, under armen, i skjeden)?
Hvilken app bruker du?
Fra før bruker jeg WomanLog pro[emoji56]
I tillegg til temping, tar jeg el-tester. Disse tar jeg vanligvis i 5 tiden. Igår tok jeg el-testen rundt klokken 13, og den var negativ. På kvelden derimot fikk jeg en masse gjennomsiktig slim på dopapiret, og idag gikk tempen opp. Kan jeg ha hatt el igår selv om testen var negativ?Hadde el på dag 22 sist, derfor jeg var litt slumsete med tidspunktet igår
![]()

jeg er hysterisk
.Håper det klaffer for deg denne pp da!Jeg har et ørlite håp ennå(klarer ikke gi helt opp før mensen er skikkelig i gang), men innstiller meg på ny pp.
Det er ikke umulig hvis du har svært korte lh-topper - hvordan har el-testene sett ut tidligere perioder? Har du hatt sterke/positive tester to dager på rad, eller bare en?
Og hvor negative har teststrekene vært? Blenda eller bare svakere enn kontrollstreken?
Temp er jo fortsatt ganske lav, så el kan fortsatt komme også.
Takk for svar! Godt nyttår alle sammen