Vi som temper

Hva tenker dere om kurven? Og temp? Håper aksjene holder til en etterlengtet spire... 6 dpo idag

Vedlegg

• 2B450103-AFDB-44ED-A3E3-A7A46BC134DD.png
    2B450103-AFDB-44ED-A3E3-A7A46BC134DD.png
    192,2 KB · Visninger: 108
Slik ser min kurve ut i dag. Jeg er fornøyd med tempen selv om jeg ikke får målt til riktige tider.:)
Vi har vært sammen i 2 år 14 januar, så skal prøve å vente il i hvert fall IKM 9/1 med å teste og hvis det er positivt så blir det en ekstra gledelig overraskelse til samboeren:happy:

Vedlegg

• Screenshot_20171230-090033.png
    Screenshot_20171230-090033.png
    356,7 KB · Visninger: 106
Her ser det ikke ut til å gå veien. Temp går nedover og ikm i morgen [emoji30]

a0ce27a153bf89c88b15b67a8ee76359.jpg

I tillegg til temping, tar jeg el-tester. Disse tar jeg vanligvis i 5 tiden. Igår tok jeg el-testen rundt klokken 13, og den var negativ. På kvelden derimot fikk jeg en masse gjennomsiktig slim på dopapiret, og idag gikk tempen opp. Kan jeg ha hatt el igår selv om testen var negativ? :nailbiting: Hadde el på dag 22 sist, derfor jeg var litt slumsete med tidspunktet igår:wtf:

Vedlegg

• Screenshot_20171230-103736.png
    Screenshot_20171230-103736.png
    296,8 KB · Visninger: 84
Sprøtt at kurven er lik som forrige kurve etter EL :wideyed: Krysser fingrene for at det lover godt :) Sånn bortsett fra at det var kjemisk forrige gang da selvfølgelig!

6A09EC21-2550-4B6B-B4D5-D638C853FBCC.jpeg

Det er ikke noe moro, men tempen er over coverline fortsatt, så kan jo snu imorgen:wideyed:
Det kan jo det, men kjenner håpet svinner hen her nå. Begynner å innstille meg på pp4 og oktober-baby :)

Blæææ... her hadde jeg satt på vekkerklokke og greier for å tempe (6dpo) og se etter festedipp [emoji23][emoji23]
Og så måtte jeg selvfølgelig opp på jobb klokka 5.. [emoji85]
Sånn er det i dette uforutsigbare yrket mitt [emoji603]

Det kan jo det, men kjenner håpet svinner hen her nå. Begynner å innstille meg på pp4 og oktober-baby :)

Jeg prøver å innstille meg på det samme. Mest fordi jeg ikke tør å ha så store forventninger. Etter neste pp blir det nok en liten pause for meg, helt til slutten av april...så håper det klaffer denne eller neste pp:oops:

Jeg prøver å innstille meg på det samme. Mest fordi jeg ikke tør å ha så store forventninger. Etter neste pp blir det nok en liten pause for meg, helt til slutten av april...så håper det klaffer denne eller neste pp:oops:
Håper det klaffer for deg denne pp da! :) Jeg har et ørlite håp ennå(klarer ikke gi helt opp før mensen er skikkelig i gang), men innstiller meg på ny pp.

Hei hei damer[emoji56]
Jeg har veldig lyst til å begynne å tempe, og har derfor mange spørsmål[emoji56]
Hvilke termometer bruker dere?
Hvor måler dere (øre, munn, under armen, i skjeden)?
Hvilken app bruker du?
Fra før bruker jeg WomanLog pro[emoji56]

Hei hei [emoji5]
Jeg bruker natural cycles appen, hvor de har eget termometer som følger med gratis ved årsabonnement, og jeg temper i munn [emoji846]
Appen ser slik ut:

cbed2ce0b51ab4f3b484f33844c3cbc5.png

Når du er blitt gravid, Switcher den over til graviditetsdagbok. Jeg brukte den som prevensjonsmiddel før vi gikk i prøvinga igjen. Veldig spennende å følge med på!

Hvis ikke jeg hadde visst bedre så tror jeg nesten jeg hadde el i går :confused: Aldri hatt det så tidlig i så fall.

Tempen er oppe på el-nivå i dag, men jeg trodde først høyere temp var pga jeg drakk et par cider i går og tempet 2 timer senere enn normalt, men nå har også hvilepulsen økt fra 62 til 65 siden i går. Kan legge til at jeg hadde merkelige smerter i magen i går kveld, akkurat som spenn i musklene - ikke som normale el-smerter. Tar gjerne el så tidlig jeg altså, men tviler fortsatt. Spennende å følge tempen de neste dagene :rolleyes:
Screenshot_20171230-153715.jpg

Tempen er på tryne i dag. Gubben ligge strak enda FEBER ingen aksjer. Ca 50 % positive el tester. Blir så frustrert, har kun aksjer fra Torsdag.

image.jpg
Er det mulig at EL var 18. eller 19.12 istedenfor 15.12? Temputviklingen var litt dårlig de første dagene. Vet også at jeg hadde litt EL-slim noen andre dager enn jeg førte opp, men husker ikke når. (Førte det ikke opp fordi det var litt sporadisk og ikke hele dagen.)

Har over flere dager "sett noe" eller fått knapt synlig strek på tester, og da tenker jeg at det enten må være kjemisk graviditet eller at jeg har trodd at EL har vært tidligere enn den var.

Legger inn chartet mitt, men er bortreist og får av en eller annen grunn ikke tilgang til det fra mobilen, så de siste dagenes temp mangler, men de har ligget på mellom 36,91 og 37.0. Har ikke sett tegn til spotting/blod.

I tillegg til temping, tar jeg el-tester. Disse tar jeg vanligvis i 5 tiden. Igår tok jeg el-testen rundt klokken 13, og den var negativ. På kvelden derimot fikk jeg en masse gjennomsiktig slim på dopapiret, og idag gikk tempen opp. Kan jeg ha hatt el igår selv om testen var negativ? :nailbiting: Hadde el på dag 22 sist, derfor jeg var litt slumsete med tidspunktet igår:wtf:

Det er ikke umulig hvis du har svært korte lh-topper - hvordan har el-testene sett ut tidligere perioder? Har du hatt sterke/positive tester to dager på rad, eller bare en?
Og hvor negative har teststrekene vært? Blenda eller bare svakere enn kontrollstreken?

Temp er jo fortsatt ganske lav, så el kan fortsatt komme også.

5ECAF164-82C6-4922-8852-7C1EAA667B3F.jpeg

Håper jeg får positive tester i kveld. Kun aksjer torsdags kvelden. Gubben er godt opp i åra og rekner med sæd kvaliteten har tapt seg. Gubben ligger med FEBER. Får ikkje aksjer :smiley-angry017:smiley-angry016 jeg er hysterisk :excited001.

Det er ikke umulig hvis du har svært korte lh-topper - hvordan har el-testene sett ut tidligere perioder? Har du hatt sterke/positive tester to dager på rad, eller bare en?
Og hvor negative har teststrekene vært? Blenda eller bare svakere enn kontrollstreken?

Temp er jo fortsatt ganske lav, så el kan fortsatt komme også.

Ja jeg fikk positiv el-test idag så da regner jeg med at el er ikveld/imorgen :happy: Takk for svar! Godt nyttår alle sammen :happy:

Back
Topp