lusemus 71
Forumet er livet
![]()
![]()
![]()
Da er det ingen tvil lengre [emoji7][emoji177][emoji87]
Nå har grafen også byttet farge, enda den er et rot [emoji847]
GRATULERER

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
![]()
![]()

Gratulerer!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Weee gratulerer![]()
![]()
![]()
Sånn var min ff temp etter MA, ikke helt lik men fikk ikke krysset. Tok El test som så positiv ut og fikk en rett loddrett strek, menn ff fant ikke El via temp. Var litt surr de to første syklusene med temp. Fikk mensen så tror jeg hadde El de to gangene også.Arg i morges kom mensen og ff forteller jeg ikke har hatt eggløsning, enten får jeg ikke til det med temping eller så har jeg ikke hatt eggløsning denne mnd... forbasket dritt... skal prøve med eggløsningstester neste runde...
Jeg har hatt et tempdropp 6 dpo samtlige pper siden jeg begynte tempingen, men ikke idag. Hva skjer? Og hvorfor er krysset stiplet? Prøvde å legge inn flere målinger før el, men det hjalp ikke..
Vis vedlegget 239587
Ja det er jo forsåvidt detStabil temp er jo i utgangspunktet bra - med mindre tempdropp er festedip, og den kan jo komme senere også.
Vanligvis er det enten for få temper før el eller motsigende info (slim, el-tester og temp) som gir stiplet kryss.
Ja det er jo forsåvidt detHar ikke vært gravid de andre ppene, så hvorfor jeg får droppet likevel det aner jeg ikke. Hmm, kanskje det er pga at jeg ikke testa med eltester i tillegg denne runden? Det har jeg alltid gjort før
Arg i morges kom mensen og ff forteller jeg ikke har hatt eggløsning, enten får jeg ikke til det med temping eller så har jeg ikke hatt eggløsning denne mnd... forbasket dritt... skal prøve med eggløsningstester neste runde...
![]()
![]()
![]()
Jaaaagratulerer så mye[emoji173]️[emoji173]️
Det kan hende, hadde el slim forrige pp, men ikke denne, er ikke alt man skal forstå gittDet skal ikke ha noe å si, men ser du ikke har registrert fertilt slim i dagene rett før el - tipper det har noe med det å gjøre.
Det er ikke optimalt, men les hva ff skriver om skiftarbeid og temping her:
http://secure.fertilityfriend.com/Faqs/BBT-and-shift-work.html
Gratulerer så mye [emoji7] [emoji256] [emoji173] [emoji294] [emoji1]![]()
![]()
![]()