Vi som temper

c182cd75202a2e920a68555a93f06b1c.png

Noen som kan se litt på denne?
Hadde EL CD15, ser ut som der kunne vært en festedip i går, å hvor mye er det vanlig at den skal gå opp igjen ved graviditet? Denne var bare forvirrende! Er 6DPO i dag.

Ok, her er dagens tester (pluss alle de andre)... ser ut som det øker på? Har ikke turt å ta digital enda idag pga negativ igår kveld (har kjøpt 2pk nå, så har "råd" til én negativ til) men vil så gjerne ha positiv idag fordi mannen går og tripper og stoler ikke på strekene og fordi jeg har planlagt å pakke testen inn som en julegave... når ville dere tatt sjansen? Legger ved tempmålingen også som ikke helt gir mening. [emoji23]

(Ser at strekene på de første testene ikke kommer så godt frem på bildet, men de synes hakket bedre i virkeligheten.)
19df5c03c37f6a221b9e7edfacf7ba18.jpg
ee0b72dd4c97179fe6d5169523785b5b.jpg

Ok, her er dagens tester (pluss alle de andre)... ser ut som det øker på? Har ikke turt å ta digital enda idag pga negativ igår kveld (har kjøpt 2pk nå, så har "råd" til én negativ til) men vil så gjerne ha positiv idag fordi mannen går og tripper og stoler ikke på strekene og fordi jeg har planlagt å pakke testen inn som en julegave... når ville dere tatt sjansen? Legger ved tempmålingen også som ikke helt gir mening. [emoji23]

(Ser at strekene på de første testene ikke kommer så godt frem på bildet, men de synes hakket bedre i virkeligheten.)

Ja, det ser ut som det øker:)
Jeg har ikke noen erfaring med digital så vet ikke når det er lurt å ta det...men kanskje vente noen timer?

Ser ut som de øker ja :love017 Jeg fikk positiv digital på sånne streker 12 dpo forrige pp, prøvde ikke før det. Ville holdt meg så lenge som mulig og latt være å drikke noe særlig og tatt en digital etter det :happy: Masse lykke til!

Ser ut som de øker ja :love017 Jeg fikk positiv digital på sånne streker 12 dpo forrige pp, prøvde ikke før det. Ville holdt meg så lenge som mulig og latt være å drikke noe særlig og tatt en digital etter det :happy: Masse lykke til!
Tok på dagens tredje urin, uten å drikke siden første [emoji28] må tisse ofte om dagen gitt [emoji3][emoji23]

Hurraa! [emoji3] Til tross for nedgang i temp! Håper alle dere også snart får positive tester [emoji4][emoji173]
3f1e69f02cc29652be96618da10d1a72.jpg
Gratulerer så mye med fine julegaven[emoji7] [emoji173]

Da var vel alt håp ute her. Tempen tatt 1 time for tidlig i dag

20171225_072710.png

Dersom jeg fjerner Peak fra OPK mon. så flytter FF krysset til CD17 og plasserer meg på 10DPO, da kunne jo tempfallet være festedipp :woot:

Overanalyserer, får fasiten i morgen da tipper jeg at TR kommer på besøk.

Noen håp for kroppen kommer i gjenge etter sa? Første periode jeg tempe, utenom når jeg var gravid. Ser ikke tegn til eggløsning eller noe, og mensen skal komme til helgen påstår ff?
51a1ec2979ced5ed9dc20e869c1c0aa3.png

Utålmodig ja

Er det mulig å ikke få særlig utslag på temping ved eggløsning? Eller er det mulig å gjøre galt når du temper mer enn å ta litt uregelmessig tidsrom?

Er det mulig å ikke få særlig utslag på temping ved eggløsning? Eller er det mulig å gjøre galt når du temper mer enn å ta litt uregelmessig tidsrom?

Tem.stigning ved el. skjer jo fordi korpus luteum produserer Progesteron så etter el. skal man få en temperatur stigning. Men den er vel individuell, så hvor stor den er varierer vel fra kvinne til kvinne.

Det er vel derfor man skal bruke ett basaltermometer som viser 2 desimaler for å fange opp stigningen om den er liten. Dersom du har tempet oralt nå, kan du jo prøve vaginalt neste PP. Du bør tempe til omtrent samme tidspunkt +/- 30 minutter. Vil tro at dersom du temper oralt så er du mere påvirket av teperatur i rommet mm.

Etter SA kan det ta litt tid før kroppen er i normalt gjenge igjen, mener jeg leste at det kunne ta inntil 6 uker før man fikk mensen igjen etter SA og jo lenger på vei man er jo lenger tid kan det ta før kroppen normaliserer seg.

Sender en klem ❤

Back
Topp