Så bra!!! [emoji1303][emoji1303] Krysser fingrene for en nyttårsstreker!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok , den kunne iallefall fint ha lagt på 36.6 denne PP og.Jeg er faktisk litt usikker..
Spennende![]()
Dette er interessant. Ny rekord i dpo-dager (14), og trodde fall i temp i går betydde at tanta var på vei, men ingen tegn på det foreløpig. Sov riktignok litt dårlig i natt (våken en halvtime rundt 3-4), og har blitt forkjølet, så mulig det påvirker dagens temp.
Negativ test 12dpo, og må nok teste i morgen hvis ikke tanta har kommet før det, så jeg vet om det er greit med vin til julemiddagen.

Syklus kan bli litt tullerusk etter SAForstår virkelig ikke at jeg ikke får forhøyet temp eller eggløsning (går bare ut ifra jeg ikke har hatt eggløsning når tempen ikke stiger). Sa startet 2 des så dersom det skal regnes som mens burde jeg hatt for lengst..,
Ingen ekspert, men vil tro at det påvirker temperaturen ja, har lest at den stiger med ca 0.1 °C per time.
Kan du ikke ha på alarm, tempe og så legge deg til å sove igjen. De fleste termometer har minnefunksjon slik at du kan lese av tempen når du står opp
Kl 9 vil nok gi vesentlig forskjellig temp, ja, og kan gjøre det vanskelig for ff å finne el. Vil nok anbefale å ha alarm på senest 7, ihvertfall. Hadde du vært et annet sted i syklusen ville det vært annerledes, men du er jo midt i kritisk periode.
Takk! håper jeg har noe å ruge på snartHar også fått den opplevelsen... det er skikkelig dritt. 5 dpo er jo like før man skal teste, 3 dpo er bare tulledag. Bare venting! Lykke til med rugingen!
Tror detEr det mulig med festedip på 5DPO? Noen som vet? Eller er alt håp ute denne pp? [emoji10]
![]()
Dette er interessant. Ny rekord i dpo-dager (14), og trodde fall i temp i går betydde at tanta var på vei, men ingen tegn på det foreløpig. Sov riktignok litt dårlig i natt (våken en halvtime rundt 3-4), og har blitt forkjølet, så mulig det påvirker dagens temp.
Negativ test 12dpo, og må nok teste i morgen hvis ikke tanta har kommet før det, så jeg vet om det er greit med vin til julemiddagen.
Og der kom tanta. Så da ble det ensom prikk i dag, og litt vin i morgen.
![]()
Tror det![]()
Man kan få horisontal strek i gratisversjon også. Har du byttet metode for å fastsette el? Hvis jeg bytter til opk får ikke jeg horisontal strek lenger. Men kan også være hvis temp ikke gir entydige signaler. Få se kurven din?
Bruker temp og eggløsning. La den inn under opk! Supert om du kan seHvordan får jeg den opp på forumet?
Prøvde å ta en screen shot