Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, her er dagens tester (pluss alle de andre)... ser ut som det øker på? Har ikke turt å ta digital enda idag pga negativ igår kveld (har kjøpt 2pk nå, så har "råd" til én negativ til) men vil så gjerne ha positiv idag fordi mannen går og tripper og stoler ikke på strekene og fordi jeg har planlagt å pakke testen inn som en julegave... når ville dere tatt sjansen? Legger ved tempmålingen også som ikke helt gir mening. [emoji23]
(Ser at strekene på de første testene ikke kommer så godt frem på bildet, men de synes hakket bedre i virkeligheten.)![]()
![]()
Klarte ikke å vente [emoji28]Ja, det ser ut som det øker
Jeg har ikke noen erfaring med digital så vet ikke når det er lurt å ta det...men kanskje vente noen timer?
Ser ut som de øker jaOk, her er dagens tester (pluss alle de andre)... ser ut som det øker på? Har ikke turt å ta digital enda idag pga negativ igår kveld (har kjøpt 2pk nå, så har "råd" til én negativ til) men vil så gjerne ha positiv idag fordi mannen går og tripper og stoler ikke på strekene og fordi jeg har planlagt å pakke testen inn som en julegave... når ville dere tatt sjansen? Legger ved tempmålingen også som ikke helt gir mening. [emoji23]
(Ser at strekene på de første testene ikke kommer så godt frem på bildet, men de synes hakket bedre i virkeligheten.)![]()
![]()
Jeg fikk positiv digital på sånne streker 12 dpo forrige pp, prøvde ikke før det. Ville holdt meg så lenge som mulig og latt være å drikke noe særlig og tatt en digital etter det
Masse lykke til!Tok på dagens tredje urin, uten å drikke siden første [emoji28] må tisse ofte om dagen gitt [emoji3][emoji23]Ser ut som de øker jaJeg fikk positiv digital på sånne streker 12 dpo forrige pp, prøvde ikke før det. Ville holdt meg så lenge som mulig og latt være å drikke noe særlig og tatt en digital etter det
Masse lykke til!
Hurraa! [emoji3] Til tross for nedgang i temp! Håper alle dere også snart får positive tester [emoji4][emoji173]![]()
For en fantastisk julegave!Hurraa! [emoji3] Til tross for nedgang i temp! Håper alle dere også snart får positive tester [emoji4][emoji173]![]()
Gratulerer 
Tusen takk! [emoji173]Se der ja! [emoji847] gratulerer så mye! Beste julegave! [emoji7]
Tusen takk [emoji173]For en fantastisk julegave!Gratulerer [emoji813]red
Gratulerer så mye med fine julegaven[emoji7] [emoji173]Hurraa! [emoji3] Til tross for nedgang i temp! Håper alle dere også snart får positive tester [emoji4][emoji173]![]()
Tusen takk [emoji173]Gratulerer så mye med fine julegaven[emoji7] [emoji173]
Er det mulig å ikke få særlig utslag på temping ved eggløsning? Eller er det mulig å gjøre galt når du temper mer enn å ta litt uregelmessig tidsrom?
Tror det er fordi du har så få temperaturer før ELHmm, hvorfor blir linjen stiplet?
Vis vedlegget 239404