Vi som temper

Lurer på om el var igår.
f4f8c1be84f2764215883e430079d336.png
Oi, det var tidlig! Men ser jo litt sånn ut :)

Ja, der ser du, ja. Det er nok for få temper før el til at du får kryss. Ff vil helst ha seks dager å sammenligne med.

Skjønner :) Tusen takk for hjelpen! :D fikk ikke registrert noe før, på grunn av sykdom og døgnrytme og sånn. Men det ser jo ut som om det var eggløsning i går? Utfra når eggløsningstest ble positiv og tempen i dag? Enig?

Positiv el test forigårs og igår, negativ idag. Temphopp på 0,24 fra igår til idag. Hva tenker dere?

Ser bra ut, er bare å vente å følge med på tempen nå [emoji846]
Min er litt treg å sette eggløsning i appen, men min ser slik ut i dag. Hadde EL på CD15
8d233a3ef94d199a01f0c4942a90361f.png

Blærk vil bare bli gravid igjen og det helst før jeg ble gravid sist... jaja skal kose meg med fenalår og all fy mat i julen
Kos deg, plutselig sitter den. Jeg hadde el begge de tulle mnd.

Skjønner :) Tusen takk for hjelpen! :D fikk ikke registrert noe før, på grunn av sykdom og døgnrytme og sånn. Men det ser jo ut som om det var eggløsning i går? Utfra når eggløsningstest ble positiv og tempen i dag? Enig?

Ja, enten fredag eller lørdag formiddag, vil jeg si. El 1-2 dager etter første positive el-test er vanlig.

Der forsvant spenningen og håpet om julespire.

Dagens sier vel alt? Samme temp.fall som lik DPO forrige PP så da nok TR rett rundt hjørnet tenker jeg.

20171224_060159.png

God jul og godt nytt år :smiley-angelic003

Er vel ikke så mye håp nå? Blir vel ingen julegave dette året. :-(

image.jpg

Har i noen dager hatt skikkelig ømme pupper (som jeg stort sett pleier å ha bare når jeg er gravid) og vært litt småkvalm. Igår forsvant uvelheten og puppene ble mindre ømme. Tenker at det nok var enda et embryo som streifet bort i livmorslimhinnen og starten på enda en kjemisk graviditet. :-( Tok Lutinus (progesteron) igår kveld for å prøve å forebygge at det eventuelt går galt igjen, men tror nok ikke det har hatt noen effekt siden tempen har sunket, og nå må jeg slite med Lutinusbivirkninger til IKM. :-( Vært skikkelig kvalm i hele natt og nå, men det er sikkert pga Lutinusen. :-(

Last edited:
Er dette grunn til å tro at det går galt? Positive tester som sakte har blitt noe sterkere, men leser at veldig mange gir opp håpet når tempen synker [emoji17] Syns det virker rart...
fe024e54d3e0d0dc7c827c6efa84a779.jpg

Er dette grunn til å tro at det går galt? Positive tester som sakte har blitt noe sterkere, men leser at veldig mange gir opp håpet når tempen synker [emoji17] Syns det virker rart...
fe024e54d3e0d0dc7c827c6efa84a779.jpg

Det er sikkert individuelt, så slapp helt av så lenge du har positive tester som til og med blir sterkere selv om det er tidlig i graviditeten! :-) Det var faktisk veldig oppmuntrende å se ditt skjema (så tusen takk for at du delte!), for jeg hadde nå nesten gitt opp håpet siden tempen min har sunket idag. Hvilke tester har du brukt, forresten?

Det er sikkert individuelt, så slapp helt av så lenge du har positive tester som til og med blir sterkere selv om det er tidlig i graviditeten! :-) Det var faktisk veldig oppmuntrende å se ditt skjema (så tusen takk for at du delte!), for jeg hadde nå nesten gitt opp håpet siden tempen min har sunket idag. Hvilke tester har du brukt, forresten?
Å så bra, takk! Og bare hyggelig! Jeg tester med babyplan tidligtest (følsomhet på 10), tenker å prøve digital idag, etter negativ igår.

Forrige svangerskap brukte jeg tester med følsomhet på 25 og fikk ikke svak strek før ca 11dpo så er forskjell[emoji4]
52692f7d5d1b0f0fa3e29eebf6a43798.jpg
1ad2e43e26fcd607eb679e3f940b0239.jpg

Å så bra, takk! Og bare hyggelig! Jeg tester med babyplan tidligtest (følsomhet på 10), tenker å prøve digital idag, etter negativ igår.

Forrige svangerskap brukte jeg tester med følsomhet på 25 og fikk ikke svak strek før ca 11dpo så er forskjell[emoji4]
52692f7d5d1b0f0fa3e29eebf6a43798.jpg
1ad2e43e26fcd607eb679e3f940b0239.jpg

Er det gårsdagens digitale eller dagens? De digitale krever jo mer hcg enn tidligtestene, så ikke så rart at den viste ikke gravid.

93bc856dc4aee2bc406e0ef9a70d6c05.png

Nå må a da snart komme..
hadde vært sååå typisk om a plutselig kom midt under julemiddagen hos svigers [emoji849][emoji849][emoji849]

Jeg fikk knallsterk el-test i dag tidlig og tempøkning.
Jeg trodde tempøkningen kom når eller har vært...:rolleyes:
Så er el i dag eller om 1-2 dager?

Aksjer er uansett lagt inn omtrent hver dag nå, så burde holde:D

Vedlegg

• Screenshot_20171224-090942.png
    Screenshot_20171224-090942.png
    246,9 KB · Visninger: 132
Er det gårsdagens digitale eller dagens? De digitale krever jo mer hcg enn tidligtestene, så ikke så rart at den viste ikke gravid.
Det er gårsdagens strimmel og digital. Våknet så tidlig og tok ny strimmel da, men har ikke analysert den så nøye enda annet enn at det kom opp strek tidligere enn de 6 forrige de siste 2 dagene [emoji38] Så nå prøver jeg holde meg lengst mulig uten å drikke for å forhåpentligvis få positiv digital nå snart.

Back
Topp