Oi, det var tidlig! Men ser jo litt sånn utLurer på om el var igår.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det var tidlig! Men ser jo litt sånn utLurer på om el var igår.![]()
Ja, der ser du, ja. Det er nok for få temper før el til at du får kryss. Ff vil helst ha seks dager å sammenligne med.
Positiv el test forigårs og igår, negativ idag. Temphopp på 0,24 fra igår til idag. Hva tenker dere?
Hvis du trykker på share og velger custom screenshot/annotate så kan du sende kurven til eposten din som bildefil som du kan redigere.Prøvde å ta en screen shot
Syklus kan bli litt tullerusk etter SA
Min var litt ute å kjøre i 2 ppHvor lenge skal syklus være tullerusk da? Super utålmodig men litt redd for å begynne igjen
Min var litt ute å kjøre i 2 pp
Kos deg, plutselig sitter den. Jeg hadde el begge de tulle mnd.Blærk vil bare bli gravid igjen og det helst før jeg ble gravid sist... jaja skal kose meg med fenalår og all fy mat i julen
SkjønnerTusen takk for hjelpen!
fikk ikke registrert noe før, på grunn av sykdom og døgnrytme og sånn. Men det ser jo ut som om det var eggløsning i går? Utfra når eggløsningstest ble positiv og tempen i dag? Enig?
Er dette grunn til å tro at det går galt? Positive tester som sakte har blitt noe sterkere, men leser at veldig mange gir opp håpet når tempen synker [emoji17] Syns det virker rart...![]()
Å så bra, takk! Og bare hyggelig! Jeg tester med babyplan tidligtest (følsomhet på 10), tenker å prøve digital idag, etter negativ igår.Det er sikkert individuelt, så slapp helt av så lenge du har positive tester som til og med blir sterkere selv om det er tidlig i graviditeten!Det var faktisk veldig oppmuntrende å se ditt skjema (så tusen takk for at du delte!), for jeg hadde nå nesten gitt opp håpet siden tempen min har sunket idag. Hvilke tester har du brukt, forresten?
Å så bra, takk! Og bare hyggelig! Jeg tester med babyplan tidligtest (følsomhet på 10), tenker å prøve digital idag, etter negativ igår.
Forrige svangerskap brukte jeg tester med følsomhet på 25 og fikk ikke svak strek før ca 11dpo så er forskjell[emoji4]![]()
![]()
Det er gårsdagens strimmel og digital. Våknet så tidlig og tok ny strimmel da, men har ikke analysert den så nøye enda annet enn at det kom opp strek tidligere enn de 6 forrige de siste 2 dagene [emoji38] Så nå prøver jeg holde meg lengst mulig uten å drikke for å forhåpentligvis få positiv digital nå snart.Er det gårsdagens digitale eller dagens? De digitale krever jo mer hcg enn tidligtestene, så ikke så rart at den viste ikke gravid.