Vi som temper

Hehe, i første forsøk er det ferskforsøk og da er det bare to dager med juks[emoji23][emoji23]

To dager! Det er jo nesten som å vente på ff bare . Satser på at du slipper med det da! Og at det kommer så mange flotte egg at du kan sette inn to av gangen [emoji12].

To dager! Det er jo nesten som å vente på ff bare . Satser på at du slipper med det da! Og at det kommer så mange flotte egg at du kan sette inn to av gangen [emoji12].

Hehe, var det da[emoji12][emoji12]

St.Olavs er ganske restriktive på å sette inn to sjø!![emoji12][emoji12] må nok ha flere forsøk før jeg får det[emoji5]

Hva syntes dere om kurven min? Er et par dager jeg ikke fikk tempet grunnet at jeg var på reisefot .. CD 24 idag og fremdeles ikke positiv el test.. hadde syklus på 34 og 40 dager de to siste så virker som det drøyer lenge?

Vedlegg

• B2C527B0-0954-4E59-B29C-3303267FD972.png
    B2C527B0-0954-4E59-B29C-3303267FD972.png
    179,3 KB · Visninger: 94
Hva syntes dere om kurven min? Er et par dager jeg ikke fikk tempet grunnet at jeg var på reisefot .. CD 24 idag og fremdeles ikke positiv el test.. hadde syklus på 34 og 40 dager de to siste så virker som det drøyer lenge?

Synkende temp kan vel tyde på at el er like rundt hjørnet, men ja, det blir jo lange sykluser på den måten, og med negativ test, er det ikke sikkert.

Har du vært hos lege? Evt vurdert andre metoder for å stabilisere syklus?
Finnes legemidler som hjelper på dette, men også urter og vitaminer som kan skaffes uten resept som påstås å kunne påvirke.

Synkende temp kan vel tyde på at el er like rundt hjørnet, men ja, det blir jo lange sykluser på den måten, og med negativ test, er det ikke sikkert.

Har du vært hos lege? Evt vurdert andre metoder for å stabilisere syklus?
Finnes legemidler som hjelper på dette, men også urter og vitaminer som kan skaffes uten resept som påstås å kunne påvirke.
Hadde en ma i august (uke 13, hjertet sluttet å slå uke 8), og har siden ikke hatt stabil syklus .. første syklus jeg temper nå. Ikke vært i kontakt med lege enda nei..

Hadde en ma i august (uke 13, hjertet sluttet å slå uke 8), og har siden ikke hatt stabil syklus .. første syklus jeg temper nå. Ikke vært i kontakt med lege enda nei..

[emoji173]️
Det er nok andre her som har mer erfaring enn meg på det området (aldri vært gravid), men hvis det vedvarer, ville jeg vurdert begge deler.

Evt kan du prøve vitex mens du venter (fås på iherb), og søk evt på Google / her inne om det er andre ting det er lurt å ta. Ingen garantier for at det virker, men ikke skadelig heller. Flere forumtråder om «lang syklus».

Vil anta en gyn vil sette deg på Letrozol og evt sprøyte som setter igang el. Er visst noe som heter Provera som kan være aktuelt for å sette igang mens.

Last edited:
[emoji173]️
Det er nok andre her som har mer erfaring enn meg på det området (aldri vært gravid), men hvis det vedvarer, ville jeg vurdert begge deler.

Evt kan du prøve vitex mens du venter (fås på iherb), og søk evt på Google / her inne om det er andre ting det er lurt å ta. Ingen garantier for at det virker, men ikke skadelig heller.

Vil anta en gyn vil sette deg på Letrozol og evt sprøyte som setter igang el.
Takk for svar! Var hos gyn for et par uker tilbake da jeg syntes spottingen hadde vedvart ganske lenge etter ma, men gyn sa at alt så bra ut og at vi kunne prøve selv om jeg spottet. Etter mens i oktober sluttet imidlertidig spottingen, og mensen varer ca 7 dager (som før). Men nå vet jeg heller ikke hvordan syklusen min pleide være før pilleslutt heller da jeg gikk på piller i 7 år sammenhengende.. men sjekker ut og evt kontakter gyn igjen dersom jeg ikke finner el selv

Detaljer... Vet jeg spurte her en annen dag også... Men når jeg temper i munnen, hva er det grunnleggende å vite?

Holder seg høy tempen. Kurven er betraktelig mere stabil enn forrige PP.
Røk på en test i dag, 10 mUI, :angelic: klarte ikke holde meg lenger. 11 DPO og den var blenda.

20171222_064658.png

Detaljer... Vet jeg spurte her en annen dag også... Men når jeg temper i munnen, hva er det grunnleggende å vite?

Det er vel å plassere termometeret med sensoren på omtrent samme sted hver gang, lukket munn. Og så er det til samme tid hver morgen før du går ut av sengen.

Da flyttet ff el frem to dager! Stemmer med testing og symptomer, så det er jo bra. Men er plutselig bare 3 dpo i stedet for 5. Dagene går jo såååå sakte!

bb313199ceab3a313e51a96fc842a4fe.jpg

image.jpg
Tempen er nært 37 og det er lovende for min del. Hvis den bikker 37 over flere dager, pleier jeg å være gravid. 36,97 idag, skulle gjerne hatt 0,03 grader til. :) Frykter imidlertid litt at det kan være et virus istedet for baby, siden halsen er litt rar og det går mye sykdom nå. Puppene har blitt litt ømme, og det skyldes i hvert fall ikke virus, men kan være pms hvis jeg er uheldig.

Da flyttet ff el frem to dager! Stemmer med testing og symptomer, så det er jo bra. Men er plutselig bare 3 dpo i stedet for 5. Dagene går jo såååå sakte!

bb313199ceab3a313e51a96fc842a4fe.jpg
Det samme skjedde med meg [emoji28] Bra siden det stemte bedre men kjedelig å miste to dager i denne fasen...

Følger fortsatt den gravidkurven jeg fant på ff skremmende likt! Og fikk denne testen idag... syns det likner strek der! Men ville dere lagt den inn som positiv eller negativ i ff-appen? Edit: ser at den ikke er så lik som jeg trodde i farta [emoji28]
471c5607002461c66d56524ad5efecb4.jpg
f2f502c5db86f0d282844b9a5f4fccb8.jpg
bf850335f39542d8f404cc8db399c770.jpg

Følger fortsatt den gravidkurven jeg fant på ff skremmende likt! Og fikk denne testen idag... syns det likner strek der! Men ville dere lagt den inn som positiv eller negativ i ff-appen? Edit: ser at den ikke er så lik som jeg trodde i farta [emoji28]
471c5607002461c66d56524ad5efecb4.jpg
f2f502c5db86f0d282844b9a5f4fccb8.jpg
bf850335f39542d8f404cc8db399c770.jpg

Spennende! Er du 9 dpo? Har du testet med Babyplans tidligtest eller vanlig test?

Back
Topp