Vi som temper

Men har det noe å si om man våkner til ulik tid hver dag? Jeg har aldri klokke på nemlig.. våkner enten når mannen står opp eller når han reiser på jobb.. eeeeeeeeeeller når eldste skal på skolen :D
Ville brukt alarm var jeg deg, ellers vil du nok få en veldig ujevn kurve.

5626d69abdcfd2d8ddede022d594f940.png

Woho, det går nå framover :)
Blir spennende å se om det blir EL denne gangen [emoji106]

Men har det noe å si om man våkner til ulik tid hver dag? Jeg har aldri klokke på nemlig.. våkner enten når mannen står opp eller når han reiser på jobb.. eeeeeeeeeeller når eldste skal på skolen :D
Ja, det har noe å si. Man må tempe til samme tid (+/- en halvtime) hver dag.

Er det tidlig El du har kommer ikm før også, Jeg klarer ikke å vente med testing . har lyst å bruke opp en allerede 5 dpo:happy: flink du om du klarer å vente

Ikke positiv el-test ennå, men jeg fortsetter å teste utover nå:happy:
Allerede 5 dpo :D da blir det en haug med tester før Ikm, spennende!

Screenshot_20171219-174553.jpg

Våknet til denne, drog på meg bind og dro på jobb.
Kom hjem uten tr og fikk denne(uredigert) til høyre. Den andre er fra i går.
20171219_173943.jpg

Tr er forsinket, tør ikke å si noe ennda til min kjære. Blir så skuffet om det går skeis.

Vis vedlegget 239098
Våknet til denne, drog på meg bind og dro på jobb.
Kom hjem uten tr og fikk denne(uredigert) til høyre. Den andre er fra i går.
Vis vedlegget 239099
Tr er forsinket, tør ikke å si noe ennda til min kjære. Blir så skuffet om det går skeis.

Neimen! Der er det da virkelig to streker!!!!!! Ååååh, nå ble jeg glad! Måtte det bli en varig spireliten denne gangen... DET hadde vært en super julegave og en perfekt slutt på en kjedelig år! Krysser alt jeg har for deg nå! [emoji1303]

Neimen! Der er det da virkelig to streker!!!!!! Ååååh, nå ble jeg glad! Måtte det bli en varig spireliten denne gangen... DET hadde vært en super julegave og en perfekt slutt på en kjedelig år! Krysser alt jeg har for deg nå! [emoji1303]
Men stresser over tempen, men har sovet urolig og dårlig. Så vi får se i morgen.

Last edited:
6dpo og høy temp så langt! [emoji1] Kjenner jeg får forhåpninger igjen akkurat som de 3 forrige pp'ene så jeg bør vel egentlig bare roe ned [emoji38]

Hvorfor får jeg ikke dpo-telling? [emoji848]
7933acddfaeb164a0bfcd06fa0806a1b.jpg

Det vises ikke i gratis-versjonen, men du ser dpo-dager i kalenderen.

Blir spennende å se i morgen.
Små panisk følelse. Det sitter noen på skuldra mi som sier dette går aldri i verden bra. Dette er tullestrek, kvalmen er innbilt svangerskap[emoji85] [emoji40] [emoji13]

Uff..ikke noe morsomt.
Men tror har ikke kommet enda, så fortsatt håp:happy:

Fikk en blenda test i dag, så er bare å vente på den stygge kjerringa!
Men jeg gleder meg til å ta i bruk den nye monitoren min da :D

Back
Topp