Vi som temper

Stor blødning er nok en bekreftelse på at du var gravid, ja. Håper det gir seg raskt. Når du mister en del blod på kort tid, kan du fort bli svimmel. Husk å få i deg nok å drikke, så ordner det seg! Godteri høres bra ut [emoji7]

Ja, samboeren min beordret meg å drikke mye og hvile, så da må jeg jo gjøre det da:joyful:

Jeg tror aldri jeg hatt kjemisk før...pleier neste syklus å bli annerledes, eller kan jeg forvente at kroppen ordner det raskt?
Uff. Ikke levedyktig foster i uke 13 forrige gang, og kjemisk nå som egentlig er først pp hvor jeg ikke gått på eggløsning hemmende medisin etter abort...
Jeg håper ikke eggene mine har gått ut på dato:wideyed:

Eller er det mange grunner til at det blir kjemisk?

Kroppen ordner det veldig raskt, og jeg ville forvente at du følger vanlig syklus videre. Vanligste årsak til kjemisk er at det har blitt kromosomfeil i blandingen av egg/sæd. Skjer i 50% av alle befruktninger. De fleste går til grunne før man rekker å oppdage at man er gravid, mens noen utvikler seg litt lenger før det stopper opp. Tror du kan regne med at dun uflax er brukt opp nå, og at det blir suksess helt i mål neste gang! Masse lykke til!! [emoji1303]

image.jpg Dagens eggløsningstest er positiv og temperaturen har falt litt idag. Må vel anta at eggløsningen kommer i løpet av 48 timer nå? Ville en eggløsningstest ha slått ut positivt på graviditet/hcg 6 dpo? Hadde nemlig en "mulig eggløsning" for en uke siden og litt for høye temperaturer etter det til å være follikelfase, men samtidig litt for lave til å være lutealfase...

Vis vedlegget 238772 Dagens eggløsningstest er positiv og temperaturen har falt litt idag. Må vel anta at eggløsningen kommer i løpet av 48 timer nå? Ville en eggløsningstest ha slått ut positivt på graviditet/hcg 6 dpo? Hadde nemlig en "mulig eggløsning" for en uke siden og litt for høye temperaturer etter det til å være follikelfase, men samtidig litt for lave til å være lutealfase...

Tror ikke du skal ha så mye hcg 6dpo at el-testen blir forvirret. Bare å legge inn aksjer nå, og følge med på tempen de neste dagene... el kommer nok veldig snart! Vet du om du pleier å ha lang/kort lh-topp? Noen rekker jo så vidt å få med seg toppen før testene blir negative igjen, mens andre har pos test over flere dager...

Tror ikke du skal ha så mye hcg 6dpo at el-testen blir forvirret. Bare å legge inn aksjer nå, og følge med på tempen de neste dagene... el kommer nok veldig snart! Vet du om du pleier å ha lang/kort lh-topp? Noen rekker jo så vidt å få med seg toppen før testene blir negative igjen, mens andre har pos test over flere dager...

Nei, det er vel egentlig altfor tidlig til å få noe særlig hcg hvis jeg hadde hatt EL for en uke siden.

Jeg tror at jeg pleier å ha positiv EL-test bare en dag. Har vel ikke sjekket videre etter positiv EL-test i absolutt alle sykluser, men jeg husker bare en gang at jeg har fått positiv EL-test i to dager etter hverandre. Ja, vi skal definitivt legge inn aksjer så ofte som mulig de nærmeste dagene. :-)

Ifht til å våkne på natta.. regnes det som «våken» ifht antall timer søvn sammenhengende om man våkner, snur seg og sovner raskt igjen? Og ikke er ute av senga eller noe? Jeg våkner innimellom en gang eller to på natta, men er jo aldri våken lenge! Og sovner jo raskt igjen, er ikke oppe på do ellerno[emoji5] tenker på om man bør ta temp på natten, eller om man kan stole på morgentempen[emoji12]

Ifht til å våkne på natta.. regnes det som «våken» ifht antall timer søvn sammenhengende om man våkner, snur seg og sovner raskt igjen? Og ikke er ute av senga eller noe? Jeg våkner innimellom en gang eller to på natta, men er jo aldri våken lenge! Og sovner jo raskt igjen, er ikke oppe på do ellerno[emoji5] tenker på om man bør ta temp på natten, eller om man kan stole på morgentempen[emoji12]

Jeg våkner ofte på natta, slik som du beskriver. Ser kanskje på klokka, men sovner med en gang. Har ikke merket noen ujevn temperatur som følge av det...

Jeg våkner ofte på natta, slik som du beskriver. Ser kanskje på klokka, men sovner med en gang. Har ikke merket noen ujevn temperatur som følge av det...

Godt å vite[emoji16] utrolig hva man blir usikker på altså[emoji23][emoji23]

Hvis man ikke ligger våken lenge, pleier det å gå fint. Min erfaring er at det er best å tempe til samme tid. Jeg merker ikke vesentlig forskjell hvis jeg har våknet, evt også vært på do ila natten.

Kanskje litt off spørsmål, men prøver :bookworm: Vet noen hvordan det står til med tempen den samme dagen man har el? Jeg pleier å måle på kvelden også, for det gir en pekepinn på hvordan den neste dags temp vil bli (trekker fra 0.5°). Hvertfall forventet el er i dag (torsdag) eller i morgen, og tempen er rekordlav i kveld, typ på nivå med tempen fra i dag tidlig. Sånn ca 0,5° lavere enn vanlig på kvelden (ikke gjort noe mer eller mindre enn vanlig i dag). Spørsmålet er vel egentlig: Ville tempen steget nå hvis el hadde vært i løpet av dagen i dag? Håper dere skjønner hva jeg mener :happy::joyful:

Hvis man ikke ligger våken lenge, pleier det å gå fint. Min erfaring er at det er best å tempe til samme tid. Jeg merker ikke vesentlig forskjell hvis jeg har våknet, evt også vært på do ila natten.

Takk[emoji5][emoji5]

Kroppen ordner det veldig raskt, og jeg ville forvente at du følger vanlig syklus videre. Vanligste årsak til kjemisk er at det har blitt kromosomfeil i blandingen av egg/sæd. Skjer i 50% av alle befruktninger. De fleste går til grunne før man rekker å oppdage at man er gravid, mens noen utvikler seg litt lenger før det stopper opp. Tror du kan regne med at dun uflax er brukt opp nå, og at det blir suksess helt i mål neste gang! Masse lykke til!! [emoji1303]

Ingen grunn til uro altså:). Hadde det ikke vært for alle symptomene, og at de plutselig ble borte hadde jeg ikke skjønt at det var noe på gang.

Takk! Ja, nå burde uflaksens tid være forbio_O
Denne pp orker jeg ikke å stresse med el-testing, det holder med temping. Det sliter på kropp og psyke med hormonsvingninger, mengder med symptomer og tr som dukker opp allikevel. Godt det snart er jul og langfri:)

Kanskje litt off spørsmål, men prøver :bookworm: Vet noen hvordan det står til med tempen den samme dagen man har el? Jeg pleier å måle på kvelden også, for det gir en pekepinn på hvordan den neste dags temp vil bli (trekker fra 0.5°). Hvertfall forventet el er i dag (torsdag) eller i morgen, og tempen er rekordlav i kveld, typ på nivå med tempen fra i dag tidlig. Sånn ca 0,5° lavere enn vanlig på kvelden (ikke gjort noe mer eller mindre enn vanlig i dag). Spørsmålet er vel egentlig: Ville tempen steget nå hvis el hadde vært i løpet av dagen i dag? Håper dere skjønner hva jeg mener :happy::joyful:

Har aldri hørt om måling om kvelden - har det gitt konsistente temperaturer i forhold til morgenen etter?
Jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt, dessverre, men morgentempen min faller ihvertfall til et ekstra lavt nivå litt før el.

Opp igjen idag! Nå håper jeg den kan holde seg der[emoji16][emoji16]

e477b50362849b567639f861e494ab44.png

Laget ny, får ikke bort vedlegget. Beklager dobbelt opp, se innlegget under[emoji57]

Vedlegg

• Screenshot_20171215-081552.jpg
    Screenshot_20171215-081552.jpg
    88,4 KB · Visninger: 82
Har vanskelig for å ha tro og håp på at dette er vår pp.
Temp litt ned, negative tester(bare klassisk usynlig skygge). Er bare ca 10dpo etter eltest. Så om negativ test i morgen blir denne pp avskrevet.
Screenshot_20171215-081552.jpg

Men ff har troen[emoji23]
Screenshot_20171215-081652.jpg

Jeg sov litt urolig i natt og det er ganske varmt her inne, men det kan ikke ha så mye å si?
Milde måne. Hodet mitt finner på unnskyldninger på hvorfor tempen er så høy.
Så jeg unngår å bli skuffet [emoji173]️

11c8a85ff569c44aa3a8af9856055fef.png

Jeg sov litt urolig i natt og det er ganske varmt her inne, men det kan ikke ha så mye å si?
Milde måne. Hodet mitt finner på unnskyldninger på hvorfor tempen er så høy.
Så jeg unngår å bli skuffet [emoji173]️

11c8a85ff569c44aa3a8af9856055fef.png
Fin fin utvikling[emoji7]

Back
Topp