Vi som temper

Tempen gikk opp igjen idag :) håper det fortsetter, og at det var en festedip :love7
IMG_20171215_063953.png

Har vanskelig for å ha tro og håp på at dette er vår pp.
Temp litt ned, negative tester(bare klassisk usynlig skygge). Er bare ca 10dpo etter eltest. Så om negativ test i morgen blir denne pp avskrevet.
Vis vedlegget 238817
Men ff har troen[emoji23]
Vis vedlegget 238818

83 poeng????? Det er jo steike mye!! Jeg fikk usle 3 poeng den runden jeg ble gravid. Har tydelig ikke kontroll på mine egne symptomer

Jeg er på første syklus med temping, på cd 13. Temperatur har vært ganske stabil frem til nå, men i natt sov jeg veldig dårlig, føles som jeg brygger på noe, og så våknet toåringen kl halv fem- jeg temper vanligvis halv syv- syv, så ble litt tidligere enn vanlig. Tempen gjorde self et hopp. Jeg bør vel bare discarde dagens måling? Vil det ødelegge mye? Typisk med rot og sykdom nå når el kanskje nærmer seg!

Vil heller anbefale at du registrerer riktig tempetid, krysser av for sleep deprived, og evt illness, vil det gå helt fint. Bedre å legge til detaljer enn å discarde temperaturen.

Vil heller anbefale at du registrerer riktig tempetid, krysser av for sleep deprived, og evt illness, vil det gå helt fint. Bedre å legge til detaljer enn å discarde temperaturen.
Ah, visste ikke at det gikk an jeg. Da gjør jeg det. Takk :)

Nytt spørsmål (newbie)!jeg har bestilt basaltermometer som kom i posten i dag. Bør jeg fullføre denne syklusen med det termometeret jeg begynte med(selv om det bare har ett desimaltall), eller kan jeg skifte underveis?:)

Nytt spørsmål (newbie)!jeg har bestilt basaltermometer som kom i posten i dag. Bør jeg fullføre denne syklusen med det termometeret jeg begynte med(selv om det bare har ett desimaltall), eller kan jeg skifte underveis?:)

Jeg skifta når jeg fikk mitt i posten, og det gikk helt fint[emoji5][emoji5]

La akkurat merke til at jeg har litt lav basaltemp, ligger på rundt 35.5-35.9. Leste et sted at det kan indikere lavt stoffskifte. Noen som vet noe om dette? Bør kanskje få det sjekket. Ble litt stresset av det.

La akkurat merke til at jeg har litt lav basaltemp, ligger på rundt 35.5-35.9. Leste et sted at det kan indikere lavt stoffskifte. Noen som vet noe om dette? Bør kanskje få det sjekket. Ble litt stresset av det.

Hvis du temper i munnen er det helt ok temperaturer å ha før el. Jeg har lavt stoffskifte, og har helt normal temp. Men hvis du lurer på stoffskiftet, er det en enkel sak å be om blodprøve neste gang du er innom fastlegen, så slipper du å lure! [emoji1303]

Siden jeg er mer eller mindre 100% sikker på at jeg hadde kjemisk forrige pp og at el var på cd9, får jeg gjort noe med ff slik at den viser korrekt el-dato?
Eller vil ff skjønne etterhvert når el?
Hvorfor bommer ff med så mange dager?

Vedlegg

• Screenshot_20171215-201842.png
    Screenshot_20171215-201842.png
    376,7 KB · Visninger: 91
Hvis du temper i munnen er det helt ok temperaturer å ha før el. Jeg har lavt stoffskifte, og har helt normal temp. Men hvis du lurer på stoffskiftet, er det en enkel sak å be om blodprøve neste gang du er innom fastlegen, så slipper du å lure! [emoji1303]
Takk, godt å høre at det er innafor. Temper i munnen. Ble bare så usikker. Skal kanskje få det sjekket uansett så slipper jeg å lure. Alt man kan finne på å bekymre seg for. :)

Siden jeg er mer eller mindre 100% sikker på at jeg hadde kjemisk forrige pp og at el var på cd9, får jeg gjort noe med ff slik at den viser korrekt el-dato?
Eller vil ff skjønne etterhvert når el?
Hvorfor bommer ff med så mange dager?

Du kan gå inn i innstillinger og overstyre kalkuleringen fra «advanced» til opk/monitor. Da vil den legge mest vekt på el-testen, og sannsynligvis flytte el dit du vil...

Ellers stemmer ff sin el-angivelse fint med temperatur-skifte og antall forventede lutealfasedager i en syklus... men du kjenner nok kroppen din best [emoji1303]

Du kan gå inn i innstillinger og overstyre kalkuleringen fra «advanced» til opk/monitor. Da vil den legge mest vekt på el-testen, og sannsynligvis flytte el dit du vil...

Ellers stemmer ff sin el-angivelse fint med temperatur-skifte og antall forventede lutealfasedager i en syklus... men du kjenner nok kroppen din best [emoji1303]

Hvordan vil det bli neste pp hvis man overstyrer? Vil den trenge veldig mye info som el-tester og slim for å finne el? Jag tror ikke jeg orker mer enn temping denne pp:rolleyes:
Ja, egentlig er cd9 litt tidlig for min del, men all logikk tilsier at el var da denne pp:happy:

Hvordan vil det bli neste pp hvis man overstyrer? Vil den trenge veldig mye info som el-tester og slim for å finne el? Jag tror ikke jeg orker mer enn temping denne pp:rolleyes:
Ja, egentlig er cd9 litt tidlig for min del, men all logikk tilsier at el var da denne pp:happy:

Du kan stille det tilbake i neste pp. FF ønsker seg veldig at du registrerer utflod i tillegg til temp. El-tester er ikke nødvendig. Trenger ikke registrere utflod daglig, men rundt el er en fordel hvis du vil ha fast kryss i stedet for stiplet.

Hurra, da flyttet faktisk FF el til en av dagene jeg også har mye mer tro på ut fra EL-tester [emoji4] og jeg fikk fast linje istedet for stiplet [emoji1]

Hvis det funker å endre hovedinnlegget nå så kan jeg settes opp med:

Ella30 - pp4 - EL 13.12 - IKM 26.12

[emoji4]
35d195cd03fa2b3a416b84e9b082b706.jpg

Back
Topp