Hvis jeg regner sa som første dag i mensen skulle jeg hatt eggløsning idag, men minner ikke om noe jeg forstår om el?
De høye temparaturene var ifra når jeg var gravid før det gikk gale...
Når bør jeg begynne med el tester?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Hvis jeg regner sa som første dag i mensen skulle jeg hatt eggløsning idag, men minner ikke om noe jeg forstår om el?
De høye temparaturene var ifra når jeg var gravid før det gikk gale...
Når bør jeg begynne med el tester?
Tenk hvis hver pp hadde hatt like mye distraksjoner! Da hadde prøvinga vært enklere![]()
Perfekt tid for festedip [emoji7]
Jeg begynte å tempe på søndag, klarte ikke å holde meg unna i dpoland. Temper noen få ganger i starten av syklus, ellers er det i midten ren gjetning fra hvilepuls, eltest og andre sykluser. Men det ser lovende ut nå disse siste dagene?
Vis vedlegget 238728
er så gøy at du kan følge med på hvilepulsen din og. Lyst til å prøve selv Men det er faktisk anbefalt å fortsette tempingen gjennom første trimester [emoji846] da kan man oppdage ujevnheter i kurven som kan ha noe å si.
Vis vedlegget 238724 Skjønner ikke helt nå har ff tatt bort streken og flytta dagen for El, hadde positiv test i går og negativ i dag, hva skal jeg tro El test eller temp?
Da kom stiplet linje hos meg... betyr det at ff ikke er helt sikker? Ut fra testene så må vel EL ha vært cd13 eller cd14 eller? Kan jeg være ganske trygg på det?![]()
Takk for svar [emoji5] Jeg tror også at EL må ha vært senere enn ff foreslår ut fra testene. Jeg har egentlig aldri sjekket utflod da jeg syns det er vanskelig etter sex... hadde noe blankt slim igjen igår men det må vel ha vært etter han [emoji848] Ut fra el-testene må vel EL ha vært cd 13 eller 14, kan ikke skjønne annet... blir spennende å følge tempen videre da [emoji28]Ff er nok usikker siden det ikke er samsvar mellom dagene med høyfertilt utflod og pos el-tester. Hvis tempen holder seg høy, er det mulig ff flytter el et par dager fremover. Du kan jo teste hva som skjer hvis du legger inn passe høy temp for de neste dagene... ut fra testene, vil jeg tro at el må ha vært litt seinere enn det ff foreslår nå.
Håper da detDen gir deg vel krysset tilbake når den tror du er 3 dpo?
har jo grønt lys også, vil følge etter degOi! Hvis el var cd7 så er det vel på tide å begynne å teste snart?!![]()
Jeg begynte å tempe på søndag, klarte ikke å holde meg unna i dpoland. Temper noen få ganger i starten av syklus, ellers er det i midten ren gjetning fra hvilepuls, eltest og andre sykluser. Men det ser lovende ut nå disse siste dagene?
Vis vedlegget 238728
Ja det gjør det, men negativ gt i dag. Om jeg ser på mine andre pp, er tempen de to neste dagene kritisk til om det går veien eller ikke. Har egentlig lite tro, men håper uansett. [emoji4]Ser veldig lovende ut [emoji173]️
Ja det gjør det, men negativ gt i dag. Om jeg ser på mine andre pp, er tempen de to neste dagene kritisk til om det går veien eller ikke. Har egentlig lite tro, men håper uansett. [emoji4]
Vis vedlegget 238728