Vi som temper

Bare noen timer til den ensomme prikken får følge av en til :D

Vedlegg

• Screenshot_20171213-200205.png
    Screenshot_20171213-200205.png
    239,7 KB · Visninger: 103
340FA7E3-6A40-420B-AFAC-074C5FC89E58.png
Da håper jeg tempen stiger, alle tegn pluss test er til stede. Greit med kort syklus, men kom litt brått på skulle egentlig ikke begynt testing etter El før i morgen, gleder meg til baby testing i romjula
88F03C6C-0D80-4A84-9C07-BE23F15613C0.jpeg

Tror helt sikkert at du har hatt el, for det er et ganske tydelig temp-skift og veldig jevne målinger de siste dagene. Medisiner som Paracet og voltaren vil påvirke basaltemperaturen. (Det brukes aktivt ved en del akutte tilstander i medisinverdenen). Selv om siste dose for kvelden sikkert er ute på morgenen når du temper, vil utgangstempen på kvelden ligge lavere enn vanlig. Det er også vanlig å ha lavere temp de første 5-6 dpo-dagene før det stiger mot nye høyder, men hvis du pleier å ligge høyere til vanlig, holder jeg en knapp på medisinene. Vil tro du kan regne med å være helt i rute i dpo-land, bare med «falsk» lave temper etter operasjon... skal holde fingrene krysset for deg!

Du er god som gull! Alltid godt med ditt perspektiv,. Aldri forlat oss :angelic:

Ja, da var tr her, og skuffelsen var jeg ferdig med for mange dager siden, så nå er det bare å se fremover:p
Det blir litt deilig med dpo-dager i romjula. Forhåpentligvis går tiden raskere da, og også tiden frem til el!:)

Det er absolutt en fordel i desember. Dagene suser av gårde. Man er så opphengt i å kose seg at man nesten glemmer alt annet ;)

Ja jeg står opp kl 5 og skal på jobb. Bruker å tempe kl 7.

Tror ikke du havner helt på utur av et par timer feil. Du bommer kanskje med noen små desimaler, men helt på jordet er det nok ikke :-) Appen jeg bruker godkjenner målinger med inntil 2 timer avvik som normale [emoji1303] Og dine ser jo bra ut foreløpig [emoji4]

Det verste med å være så avhengig av temping, er at man ikke vet når det er på tide å stoppe... jeg lager fortsatt kurve - 27 dpo [emoji56]

Men det er faktisk anbefalt å fortsette tempingen gjennom første trimester [emoji846] da kan man oppdage ujevnheter i kurven som kan ha noe å si.

Da kom krysset. Tror det blir flyttet til CD15 om temp holder seg høy. Denne PP gikk rett i vasken. Første pos. El. test siden august. Kom 3 dager for tidlig. Og vi har nok bommet denne gangen og. Kjenner skuffelsen svir. Hater denne kroppen akkurat nå.

Ja ja får fortsette å tempe uansett, så har jeg i det minste en syklus som jeg er trygg på at el. har vært å samenligne med.
20171214_061734.png

C5FA372D-768E-450B-81EE-23AF207618AB.png
Skjønner ikke helt nå har ff tatt bort streken og flytta dagen for El, hadde positiv test i går og negativ i dag, hva skal jeg tro El test eller temp?

Måtte denne ensomme prikken være starten på den lykkeligste kurven hittil! [emoji1303]

Takk! Dette blir nok den letteste pp-en på en stund, når det skjer noe mer eller mindre hver dag frem til langt ut i dpo-dagene:joyful:
Jeg tenkte jeg skulle la være å kjøpe inn nye g-tester til i hvert fall 8-10 dpo, sånn at jeg ikke en gang har muligheten til å falle for fristelsen å begynne å teste:D

Da kom stiplet linje hos meg... betyr det at ff ikke er helt sikker? Ut fra testene så må vel EL ha vært cd13 eller cd14 eller? Kan jeg være ganske trygg på det?
46d2405e699e1f2154d78ecf5351b29e.jpg

Back
Topp