Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 238642
Irriterande og ikkje veit rette tempen. Om 2 dager kommer rette Temp.
Imorgen kommer nok krysset, selvom jeg faktisk tror el var CD 7![]()

Tror helt sikkert at du har hatt el, for det er et ganske tydelig temp-skift og veldig jevne målinger de siste dagene. Medisiner som Paracet og voltaren vil påvirke basaltemperaturen. (Det brukes aktivt ved en del akutte tilstander i medisinverdenen). Selv om siste dose for kvelden sikkert er ute på morgenen når du temper, vil utgangstempen på kvelden ligge lavere enn vanlig. Det er også vanlig å ha lavere temp de første 5-6 dpo-dagene før det stiger mot nye høyder, men hvis du pleier å ligge høyere til vanlig, holder jeg en knapp på medisinene. Vil tro du kan regne med å være helt i rute i dpo-land, bare med «falsk» lave temper etter operasjon... skal holde fingrene krysset for deg!

Vis vedlegget 238710 Da håper jeg tempen stiger, alle tegn pluss test er til stede. Greit med kort syklus, men kom litt brått på skulle egentlig ikke begynt testing etter El før i morgen, gleder meg til baby testing i romjula Vis vedlegget 238709
Bare noen timer til den ensomme prikken får følge av en til![]()
Du er god som gull! Alltid godt med ditt perspektiv,. Aldri forlat oss![]()
Vis vedlegget 238710 Da håper jeg tempen stiger, alle tegn pluss test er til stede. Greit med kort syklus, men kom litt brått på skulle egentlig ikke begynt testing etter El før i morgen, gleder meg til baby testing i romjula Vis vedlegget 238709
Ja jeg står opp kl 5 og skal på jobb. Bruker å tempe kl 7.Har du tempet til feil tid de siste dagene?
Ja, da var tr her, og skuffelsen var jeg ferdig med for mange dager siden, så nå er det bare å se fremover
Det blir litt deilig med dpo-dager i romjula. Forhåpentligvis går tiden raskere da, og også tiden frem til el!![]()
Ja jeg står opp kl 5 og skal på jobb. Bruker å tempe kl 7.
Det verste med å være så avhengig av temping, er at man ikke vet når det er på tide å stoppe... jeg lager fortsatt kurve - 27 dpo [emoji56]
Ja jeg står opp kl 5 og skal på jobb. Bruker å tempe kl 7.
Det er absolutt en fordel i desember. Dagene suser av gårde. Man er så opphengt i å kose seg at man nesten glemmer alt annet![]()

Måtte denne ensomme prikken være starten på den lykkeligste kurven hittil! [emoji1303]