Endelig kom krysset![]()
![]()
Jippi[emoji1319][emoji1319][emoji1319][emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig kom krysset![]()
![]()
Jippi[emoji1319][emoji1319][emoji1319][emoji1]
Dette var virkelig på tide!
Er det negativt at tempen gikk bittelitt ned idag?? Er jo godt over coverline[emoji5]
![]()
Hmmm... ikke lett den der. Progesteron blir jo raskt skyhøy når man er gravid, så den kan gi litt forhøyet temp i dagene/ukene etter kjemisk/sa, og at du ikke har hatt el ennå. Samtidig høres det jo litt ut som om du allerede har hatt el ut fra hva du pleier i tidligere sykluser pluss den el-testen... Du kan jo bare ta utgangspunkt i at du er i dpo-land, men passe på å legge litt aksjer dann og vann for sikkerhetsskyld. Hvis du passerer ikm med neg test eller dersom tempen dropper og deretter stiger til nye høyder, får du heller gjøre en rekalkulering...
Er det negativt at tempen gikk bittelitt ned idag?? Er jo godt over coverline[emoji5]
![]()
Min temp har hatt slike daler selv om jeg har vært gravid, så tror ikke at det betyr noe. Har dessuten lest at enkelttemperaturer kan skille seg litt ut i den ene eller andre retningen men at det er hvor den stort sett ligger som betyr noe.
Så trist at du opplevde Sa
Litt vanskelig å se når SA skjedde da du ikke har lagt inn noe info på charten din. Jeg ville registrert dag 1 med blødning som mensen, og lagt inn miscarriage som info. Da får du en ny chart som du kan følge med videre. Ang EL testing så tok det litt over 3 uker fra første blødningsdag når jeg hadde MA og tok cytotec, til jeg fikk EL. Dette er veldig individuelt. Lykke til!
Fikk krysset idag, så da blir det testing om 1 uke

Takk for svar [emoji5] Jeg tror også at EL må ha vært senere enn ff foreslår ut fra testene. Jeg har egentlig aldri sjekket utflod da jeg syns det er vanskelig etter sex... hadde noe blankt slim igjen igår men det må vel ha vært etter han [emoji848] Ut fra el-testene må vel EL ha vært cd 13 eller 14, kan ikke skjønne annet... blir spennende å følge tempen videre da [emoji28]
Håper da dethar jo grønt lys også, vil følge etter deg
Da kom tante rød på besøk gitt [emoji4] ingen smerter, veldig sparsom mengde og veldig annerledes [emoji28] men men![]()
Spennende!
Håper dagene går raskt nå i juletider![]()

Dag 2 i ny syklus, og jeg hadde kjemisk nå sist.. jeg tror aldri jeg har blødd så mye som nå.
Jeg antar at det er vanlig å føle seg svimmel, ha vondt i hodet og helt utslitt etter en kjemisk.
Hjernen min var helt vekk i ettermiddag, skjønte ikke hva noen sa og alt gikk i slow motion.
Litt mat, godteri og tv mens samboeren er ute med barna hjalp tydeligvis![]()
Stor blødning er nok en bekreftelse på at du var gravid, ja. Håper det gir seg raskt. Når du mister en del blod på kort tid, kan du fort bli svimmel. Husk å få i deg nok å drikke, så ordner det seg! Godteri høres bra ut [emoji7]