Jeg har tempet mange sykluser tidligere, men nå er jeg forvirret og trenger synspunkter.
Jeg har nettopp gjennomgått IVF og en kjemisk graviditet (uke 4) og startet dessverre tempingen altfor sent. Tempet første dag syklusdag 10, hvis jeg regner starten av spontanaborten som syklusdag 1. Tempen har etter dette vært 36.47, 36.57, 36.57, 36.53 og 36.62.
Coverline på alle mine tidligere sykluser, bortsett fra en, har ligget på ca 36.40. I kun en syklus har coverline ligget på 36.60, og det er snart to år siden. Min før-eggløsningstemperatur pleier å ligge på 36.20-tallet, mens min etter-eggløsningstemperatur pleier å ligge mellom 36.66 og 36.9. Jeg ligger altså altfor høyt til å være før eggløsning, men litt for lavt til å være etter. Mistenker at jeg kan ha hatt EL på syklusdag 9, dagen før jeg startet tempingen, fordi jeg denne dagen plutselig følte meg veldig varm (som jeg pleier når jeg får EL), hadde mage-/ryggsmerter som liknet el-smerter og sterk el-test (men ikke helt positiv) på kvelden. Alle dager etter har teststreken på eltesten vært veldig svak. (Tok ikke EL-tester før denne dagen, dessverre).
Hva synes dere dette høres ut som? Hatt EL eller lenge til EL slik at tempen ikke har sunket ordentlig enda? Er idag på syklusdag 14 og pleier å få EL mellom dag 11 og dag 14, men har hatt EL så tidlig som dag 10 tidligere. Pleier også å få EL på omtrent vanlig tidspunkt etter kjemiske graviditeter.