Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man må vel ha VIP for å sammenligne kurver?
FF setter kryss CD16 skulle det væreFølger forrige PP sitt mønster, men tre dager tidligere. Dersom tempen stiger i morgen og holder seg høy frem mot helgen tror jeg FF setter kryss på i morgen CD 15
Vis vedlegget 238631
Morsomt å følge med, men frustrerende når kroppen plutselig bestemmer at denne PP lar vi el. komme før. Passer ikke helt med planen.
Fikk lagt inn aksjer på CD13 så i teorien er det 2 dager før el. Det er vel ikke så ille.
Tror det er for å lettere kunne skille de fra hverandre.Er det en grunn til at det er ulike farger på symptomene...?![]()
Da vil jeg tro at tr nærmer seg med stormskritt.
Det er en stor fordel å tempe når tr lar vente på seg, jeg blir i hvert fall ikke like bekymret når jeg kan følge tempen og se hva som trolig vil skje
Snart ny pp!
Følger forrige PP sitt mønster, men tre dager tidligere. Dersom tempen stiger i morgen og holder seg høy frem mot helgen tror jeg FF setter kryss på i morgen CD 15
Vis vedlegget 238631
Morsomt å følge med, men frustrerende når kroppen plutselig bestemmer at denne PP lar vi el. komme før. Passer ikke helt med planen.
Fikk lagt inn aksjer på CD13 så i teorien er det 2 dager før el. Det er vel ikke så ille.
Her er min fra i dag.. jeg holder et håp siden den er mer jevn i DPO dagene denne pp enn siste pp. Håper dagens lille dropp er en festedip. Selv om den kanskje ikke droppet nok til å være det [emoji173]️[emoji173]️
Vis vedlegget 238634 Vis vedlegget 238635
Takk for det! [emoji7] Håper din blir sånn veldig snart!! [emoji173]️
Ja tenk om det skulle bli sterkere G tester. Det hadde vert knas.
Ikke noe problem...
![]()
Imorgen kommer nok krysset, selvom jeg faktisk tror el var CD 7![]()
Noen som kan fortelle meg litt hva denne statistikken betyr? [emoji16] jeg har hatt jevn temp siden eggløsningen, med unntak av en dag hvor jeg hadde 37,9. Har normalt 36,5/6 til vanlig![]()
Da blir det veldig spennende dager fremover. Enten pos test, tr eller ventemodus til pos test... jackpot! [emoji1303][emoji173]️